سیاست و بازاریابی
پاسخگویی سامانه 2021 مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل
سه شنبه 29 تير 1400 - 21:43:01
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - ایسنا / مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی 2021 مخابرات منطقه تهران در تعطیلات خبر داد.
قربانعلی قمی اظهار کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست‌های شهروندان، واحد ارتباط مردمی 2021 در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماس‌های مشتریان مخابرات تهران است.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی 2021 اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت 22 آماده پاسخگویی به مردم تهران و شهرستان‌های استان تهران هستند.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی 2021 با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ثبت درخواست‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
به گزارش مخابرات منطقه تهران، قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران می‌توانند همه روزه از ساعت 8 الی 22 از طریق تماس با شماره تلفن 2021 داخلی 8 ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.
انتهای پیام

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/206303/پاسخگویی-سامانه-2021-مخابرات-تهران-در-ایام‌-تعطیل
بستن   چاپ