سیاست و بازاریابی
تعدادی از طراحان Borderlands از Gearbox جدا شدند
شنبه 2 مرداد 1400 - 07:20:20
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / شش نفر از توسعه‌ دهندگان ارشد سری Borderlands، از استودیوی گیرباکس (Gearbox) جدا می‌شوند تا یک مسیر جدید را با ساخت عنوانی مستقل شروع کنند.
حدود دو سال پس از انتشار سومین نسخه از سری Borderlands، شش تن از توسعه‌ دهندگان ارشد شرکت را ترک می‌کنند تا با یکدیگر در یک پروژه‌ی مستقل جدید همکاری کنند. به گفته‌ی Assios، شش توسعه دهنده‌، این شرکت را در شرایط خوبی ترک می‌کنند. با توجه به این موضوع که برخی از پروژه‌های جدید در این استودیو شروع به کار خواهد کرد، با جدایی اعضای قدیمی آن‌ها دوباره نیروی جدید جذب خواهند نمود.
از جمله افرادی که این استودیو را ترک می‌کنند، کریستوفر بروک (Christopher Brock)، تولید کننده‌ی ارشد Borderlands 3 بود. کیت شولر (Keith Schuler)، طراح ارشد مراحل و اسکات کستر (Scott Kester) مدیر هنری پروژه بود. این سه نفر بیش از یک دهه با استودیوی گیرباکس همکاری داشتند. در همین حال، پل سیج (Paul Sage)، از دیگر مدیران ارشد این پروژه نیز، استودیو را ترک نمود. کوین پنرد (Kevin Penrod)، صداپیشه‌ی شخصیت اصلی و کریس استراس (Chris Strasz)، اعضای دیگری بودند که از استودیو جدا شدند.
تمامی این شش نفر در حال کار بر روی بر پروژه‌ی مستقل خودشان هستند. در کنار این شش نفر، نویسنده‌ی بازی Borderlands 3، دنی هومن (Danny Homan)، گیرباکس را به مقصد Respawn Entertainment (ریسپاون اینترتیمنت) ترک کرد.
عنوان بعدی استودیوی گیرباکس هنوز به عنوان یک پروژه‌ی مخفی به‌حساب می‌آید و اطلاعات معتبری از آن در دسترس نیست. برخی از شایعات عجیب و غریب در مورد Borderlands 4 وجود دارد، بنابراین ممکن است که بازی بعدی در این سری نیز در حال توسعه باشد. علاوه بر این، اگر تیم توسعه دهنده آماده بودند تا چالش های جدیدی را انجام دهند، منطقی است که آن‌ها با خلاقیت بالای خودشان بتوانند عنوان جذاب دیگری را طراحی کنند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/207366/تعدادی-از-طراحان-Borderlands-از-Gearbox-جدا-شدند
بستن   چاپ