امکان رایگان بودن بازی بعدی خالق Halo
شنبه 2 مرداد 1400 - 14:58:05
آخرین خبر فناوری
|
|
سیاست و بازاریابی - گیم فا / میدانیم که استودیوی بانجی (Bungie)، خالق مجموعههای Halo و Destiny، مدتی است که بر روی آیپی بلند پروازانهی بعدی خود کار میکند و حالا با توجه به آگهیهای شغلی جدید این استودیو، به نظر میرسد که این بازی مانند Destiny 2 به صورت رایگان عرضه شود. بانجی آگهی شغلی جدیدی را برای جذب مدیر ارشد بازاریابی ارسال کرده است، در بخش “مهارتهای مفید” این آگهی، نوشته شده که فرد باید با عناوین سرویس محور (مشابه Destiny 2)، MMO ،F2P و موبایل تجربه داشته باشد. مشخص است که این آگهی میتواند به رایگان بودن آیپی بعدی این استودیو اشاره کند. با توجه به موفقیت عناوین رایگانی مانند Apex Legends و Call of Duty: Warzone، این تصمیم بانجی منطقی به نظر میرسد. این استودیو به طور مداوم برای آیپی بعدی خود که در سال 2025 منتشر میشود، نیرو استخدام کرده است. اوایل سال جاری در آپریل 2021، به لطف DestinyNews+، ما یک موقعیت شغلی دیگر برای “طراح سیستمهای چندنفره” برای آیپی جدید دیدیم، که در آن نوشته شده بود که فرد باید آشنایی قوی با فضای بازیهای رقابتی/esports داشته باشد، که نشان میدهد بانجی تمرکز زیادی بر روی جنبهی رقابتی و PvP بازی بعدی خود کرده است. اندکی پس از آن در ماه می 2021، بانجی به دنبال یک “طراح سندباکس (Sandbox)” برای بازی اکشن چندنفرهی جدید در حال توسعهی خود بود. در آگهی استخدام این نقش نوشته شده بود که داوطلب باید تجربه کار در بازیهای اکشن متمرکز بر شخصیت را داشته باشد. استخذام نقش دیگر “Associate Tools Engineer” بیان میکند که این آیپی جدید دارای ابزاری است که سازندگان محتوا از آن استفاده میکنند و این شخص مستقیماً با سازندگان محتوا ارتباط برقرار میکند تا با تجهیزات آنها کاملا آشنا شود. در حالی که همهی اینها به یک شوتر قهرمانانهی دارای یک فضای رقابتی و متمرکز بر PvP اشاره دارد، این احتمال وجود دارد که آیپی جدید بانجی یک نقش آفرینی فانتزی باشد؛ زیرا سال گذشته، این استودیو برای آیپی بعدی خود برای چندین موقعیت شغلی نیرو استخدام کرد، در آن لیستهای شغلی آورده شده بود که این بازی جدید کمدی با شخصیتهای خونسرد و غیرقابل پیشبینی است که از عناصر نقش آفرینی، لوت، نکرومنسی (Necromancy) و سیاه چالها برخوردار خواهد بود. در سال 2018، این شرکت یک علامت تجاری را با عنوان Matter همراه تصویری که به طور گسترده برای آیپی جدید بانجی استفاده شده است، به ثبت رساند. حالا که صحبت از علامت های تجاری شد، بانجی همچنین یک علامت تجاری برای رویداد BungieCon ثبت کرده است که در اوایل سال جاری در ژانویهی 2021 منتشر شد. بانجی همچنین برنامههای خود را برای توسعهی استودیو در فوریهی 2021، با گسترش دنیای Destiny به سایر رسانهها مانند فیلمها، نمایشهای تلویزیونی و غیره نشان داد. *عکس از بازی 5 Halo
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/207392/امکان-رایگان-بودن-بازی-بعدی-خالق-Halo
|