سیاست و بازاریابی
پایان حماسه نورس با God of War: Ragnarok تصمیم بارلاگ بوده است
پنجشنبه 25 شهريور 1400 - 19:58:11
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی - گیم فا / ما می‌دانیم که God of War: Ragnarok حماسه نورس را به پایان می‌رساند. سازندگان در مصاحبه‌ای جدید توضیح می‌دهند که چرا کوری بارلاگ این تصمیم را اتخاذ کرده است.
اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان بازی God of War: Ragnarok، در این باره توضیح زیر را ارائه داد:
این تصمیم کوری بود که حماسه نورس را با دو بازی به پایان برسانیم. یکی از مهم‌ترین دلایل، آن بود که ساخت بازی اول 5 سال به طول انجامید. توسعه بازی دوم نیز زمانی مشابه را می‌طلبد. ساخت سومین اثر بدان معنا است که 15 سال روایت یک قصه طول خواهد کشید که به سادگی باید بگویم که زمانی طولانی است.
اریک ویلیامز، کارگردان بازی
همچنین در جریان مصاحبه اطلاعات زیر نیز به اشتراک گذاشته شد:
Ragnarok تمرکز زیادی روی سلاح Blades of Chaos خواهد داشت.
ایجاد تنوع در دشمنان به دنبال انتقاد‌های پیرامون بازی قبلی (نسخه‌ی 2018) صورت گرفت.
مخاطبین از دیدن NPCها، دشمنان و شخصیت‌های مختلف بازی و نحوه انتخاب بازیگرها شگفت‌زده خواهند شد.
بازی God of War: Ragnarok در سال 2022 برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/214619/پایان-حماسه-نورس-با-God-of-War--Ragnarok-تصمیم-بارلاگ-بوده-است
بستن   چاپ