سیاست و بازاریابی
7 راه حل اقتصادی برای طراحی دکور مغازه با سنجاق
يکشنبه 11 مهر 1400 - 19:24:01
My Industry
سیاست و بازاریابی - زمانی که صحبت از دکور مغازه و بوتیک‌های لباس می‌شود، ممکن است فکر کنید که نیاز به صرف هزینه‌های گزاف برای طراحی و اجرای دکور خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم که شما را با 7 روش اقتصادی و کم هزینه آشنا کنیم که با به کارگیری آن‌ها، می‌توانید رنگ و رویی تازه به مغازه‌تان ببخشید. با ما همراه باشید.
اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت ویترین و دکور مغازه را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال ویترین و دکور مغازه در تهران باشید می‌توانید سفارش ویترین و دکور مغازه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.
1. یک دیوار شاخص درست کنید:
این راه حل، بسیار ساده و کاربردی است. یک دیوار را به عنوان دیوار شاخص انتخاب و آن را رنگ کنید. رنگ این دیوار بایستی متفاوت‌تر از سایر دیوارها باشد و به چشم بیاید. با این کار نه تنها فضا را جذاب‌تر می‌کنید بلکه اتاق بزرگ‌تر نیز به نظر خواهد آمد. رنگ متفاوت و گاهاً جیغ، اینطور به بیننده القا می‌کند که اتاق بزرگ‌تر و دلبازتر است. یکی دیگر از روش‌ها برای درست کردن دیوار شاخص، استفاده از کاغذ دیواری با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب است. استفاده از یک کاغذ دیواری با طراحی خاص، چشم بیننده را می‌گیرد و ظاهری زیبا به اتاق می‌بخشد.

سیاست و بازاریابی


2. از تاثیر پنجره در طراحی دکور مغازه غافل نشوید: پنجره‌ها فضای خانه را دلبازتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید دیوار بین دو اتاق را به اندازۀ یک قاب پنجره، تخریب کنید و با نصب یک پنجره، فضا را بزرگ‌تر نشان دهید. هم چنین می‌توانید با آویزان کردن پرده‌های متنوع در اطراف آینه‌ها، اثری همانند نصب خود پنجره، ایجاد کنید.
3. همه چیز را عمودی نصب کنید: نصب عمودی قفسه‌های مختلف روی دیوار، باعث می‌شود که سقف بالاتر از حد ممکن به نظر برسد. یکی دیگر از تکنیک‌های مورداستفاده برای بلند به نظر رسیدن سقف، نصب پرده‌های عمودی از سقف تا کف اتاق است.
4. از شلوغ کردن مغازه بپرهیزید:
برای خرید ایتم‌های بزرگ و مبلمان و سایر وسایل، بهتر است از رنگ‌های خنثی و یکدست نظیر طوسی و شیری استفاده کنید. برای اینکه محیط از یکنواختی خارج شود، از وسایلی مانند گلدان و کوسن با رنگ‌های شاخص بهره بگیرید. هم چنین بهتر است وسایل را خیلی نزدیک هم نچینید.
5. از سایر روش‌ها برای نمایش محصولات خود استفاده کنید: یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای به نمایش گذاشتن محصولات، استفاده از قفسه‌های مختلف است درحالی که می‌توانید از روش‌های متنوع و خلاقانه‌تری استفاده کنید. به عنوان مثال برای به نمایش گذاشتن جواهرات، می‌توانید از بوم‌های نقاشی بهره بگیرید. بدین صورت که ابتدا قسمت پارچه‌ای را از بوم خارج و به جای آن تختۀ چوب پنبه‌ای قرار دهید تا بتوانید جواهرات را در آن جای دهید. برای به نمایش گذاشتن آیتم‌های پارچه‌ای، می‌توانید از تاج تخت استفاده کنید. ابتدا تاج تخت را روی دیوار نصب و اجناس را روی آن متصل کنید.
6. روش‌های دیگر را برای جداسازی محصولات از هم امتحان کنید: یکی از این روش‌ها، استفاده از قفسه‌های مخصوص کتاب است. این نوع کتابخانه‌های بدون در، خود دارای قسمت‌های جداکننده هستند و کار شما را برای طبقه بندی محصولات، آسان می‌کنند.
7. فضا را با روش‌های مختلف نورپردازی کنید:

سیاست و بازاریابی


نورپردازی مغازه یکی از مهم‌ترین مسائل هنگام ساخت و چیدمان دکور است. نورپردازی باید به گونه‌ای باشد که گوشه‌های تاریک مغازه را نیز روشن کند. اگر نورپردازی به درستی انجام نشود، مغازه کوچک‌تر از آن چه که هست، به چشم می‌آید. بهتر است از ترکیب لامپ‌های گوناگون، چراغ‌های دیواری بالای تابلو، روشنایی‌های مختلف و لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده کنید. استفاده از روش‌های مختلف برای نورپردازی نه تنها فضا را روشن و پرنور می‌کند بلکه به مغازه جذابیت و زیبایی خاصی می‌بخشد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/216306/7-راه-حل-اقتصادی-برای-طراحی-دکور-مغازه-با-سنجاق
بستن   چاپ