بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو
مديريت
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - واقعیت اینجاست که طراحی یک وبسایت، همه ی ماجرا نیست؛ ما یک وب سایت کارآمد می خواهیم که منجر به رشد و توسعه ی کسب و کار شود.
جمله ی بالا را یک بار دیگر بخوانید ! این همان نکته ای است که خیلی ها فراموش کرده اند. داشتن یک وبسایت به تنهایی کفایت نمی کند، بلکه باید ما بتوانیم وب سایتی داشته باشیم که به کسب و کارمان رونق دهد و موجبات رشد آن را فراهم آورد. اگر این نکته را بپذیریم، راه اندازی یک وبسایت یک کار صرفاً گرافیکی یا هنری نیست ! در حالی که در ایران عموماً طراحی وبسایت را یک کار هنری می دانند و آن را به گرافیست ها واگذار می کنند.
تا رسیدن به موفقیت در تجارت الکترونیک 5 گام فاصله دارید. این 5 گام را با هم طی کنیم ...
گام اول ؛ طراحی وب سایت
گام دوم ؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
گام سوم ؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
گام چهارم ؛ بازاریابی در شبکه های اجتماعی
گام پنجم ؛ تدوین کمپین تبلیغات تحت وب
گام دوم؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو
افراد مرتبط با خدمت بهینه سازی برای موتورهای جستجو در گروه اجرایی پایگاه اطلاع رسانی صنعت :
آقای سید حمیدرضا عظیمی - مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت و سرپرست بخش مشاوره و پیاده سازی تجارت الکترونیک
آقای محمد اسدی - کارشناس پایگاه اطلاع رسانی صنعت
بهینه سازی برای موتورهای جستجو، شامل ارتقا گوگل رنک Google Rank و محل نمایش در نتایج جستجو SERP می باشد که مجموعاً به عنوان SEO (مخفف Search Engine Optimization) شناخته می شود. به این منظور اقدامات زیر انجام می پذیرد :
1- افزایش لینکهای ورودی به صفحات وب سایت.
2- معرفی وب سایت به موتورهای جستجو (با تاکید بر گوگل)
3- بهینه سازی محتوای وب سایت برای کلمات کلیدی تعریف شده برای وب سایت.
4- بهبود محل نمایش وب سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی تعریف شده برای وب سایت.
گام سوم؛ بازاریابی ویروسی و بازاریابی دهان به دهان تحت وب
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی پیرامون « بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو » با ما تماس بگیرید .
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/100514/