سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

وزارت نفت

خودروهای برقی برای تحقق اهداف اقلیمی، لازم اما ناکافی

سیاست و بازاریابی - دانشگاه کیوشو ژاپن در یک پروژه مطالعاتی اعلام کرد برای اینکه ژاپن به‌طور مؤثر به اهداف اقلیمی خود دست یابد، تنها توسعه خودروهای برقی و ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی از سال ۲۰۳۵ کافی نیست، بلکه باید سیاست‌های تشویقی و حمایتی را اجرا کند تا به تولید بیشتر انرژی‌های تجدیدپذیر، کربن‌زدایی فرآیند تولید خودرو و افزایش طول عمر خودروها در ژاپن منجر شود.

ایران به محصولی راهبردی در صنعت پتروشیمی دست یافت

سیاست و بازاریابی - رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از آغاز تولید محصول راهبردی «پنتااریتریتول» در پتروشیمی نخل آسماری پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی خبر داد.

قیمت نفت حدود یک دلار کاهش یافت

سیاست و بازاریابی - قیمت‌های جهانی نفت خام پس از پشت سر گذاشتن یک هفته افزایشی در پی تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، با افت روبه‌رو شد.

پای هوش مصنوعی به کشف هیدروژن طبیعی باز شد

سیاست و بازاریابی - دانشمندان با کمک هوش مصنوعی و تصاویر ماهواره‌ای، الگویی را برای کاوش دقیق‌تر زیرزمین به‌منظور تعیین سطح مخازن زیرسطحی هیدروژن آزاد طبیعی ایجاد کرده‌اند.

مصرف ۷۰ درصد کل گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری/ استان‌های پرمصرف را بشناسید

سیاست و بازاریابی - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: میانگین مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۰ میلیون مترمکعب رسید که این مقدار معادل ۷۰ درصد کل گاز تولیدشده است.

ایران جزو کشورهای برتر حوزه تحقیق و توسعه در جهان می‌شود

سیاست و بازاریابی - رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت گفت: با بهره‌گیری از قانون جهش تولید و با توجه به ظرفیت مهندسی در کشور می‌توانیم جزو معدود کشورهای برتر در بحث تحقیق و توسعه (R&D) و توسعه آن و سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک باشیم.

وزارت نفت؛ ایستاده در کنار مردم/ تکمیل ۲۲۱۰ پروژه مسئولیت اجتماعی ازسوی وزارتخانه مردمی

سیاست و بازاریابی - وزارت نفت دولت سیزدهم در کنار ایفای نقش کلیدی خود در رونق اقتصادی و حفظ جایگاه بین‌المللی، موفق شده است در مسیر مسئولیت اجتماعی هم کنار مردم بایستد و ۲ هزار و ۲۱۰ پروژه عام‌المنفعه را تکمیل کند و در اختیار مناطق محروم قرار دهد.

سامانه هوشمند سازندگان و منابع مورد تأیید صنعت پتروشیمی راه‌اندازی می‌شود

سیاست و بازاریابی - مسئول امور توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و ساخت داخل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از راه‌اندازی سامانه هوشمند سازندگان و منابع مورد تأیید صنعت پتروشیمی برای به‌هم‌رسانی نیاز شرکت‌های پتروشیمی، توانمندی شرکت‌های داخلی و بازخورد اقلام ساخته‌شده خبر داد.

«بزنگاه تصمیم‌گیری» برای سوخت‌های فسیلی

سیاست و بازاریابی - دبیرکل اوپک در واکنش به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی مبنی بر رویارویی صنایع نفت و گاز جهان با «بزنگاه تصمیم‌گیری» درباره انتخاب بین تسریع در بحران تغییرات اقلیمی یا حرکت به سمت انرژی‌های پاک گفت: شیوه آژانس بین‌المللی انرژی برای انتقاد و دستور دادن به صنایع نفت و گاز غیردیپلماتیک است.

گلایه سازمان ملل از روند کند کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای/ تنها ۲ درصد تا ۲۰۳۰

سیاست و بازاریابی - بر اساس تازه‌ترین گزارش سازمان ملل متحد، کشورها در کاهش انتشار جهانی گازهای گلخانه‌ای، پیشرفت کافی و مناسب با اهداف موافقت‌نامه پاریس نداشته‌اند، به‌طوری‌ که انتظار می‌رود با اجرای کامل برنامه‌های ملی کشورها تا سال ۲۰۳۰ فقط ۲ درصد انتشار جهانی نسبت به سال ۲۰۱۹ کاهش یابد.

نشست هم‌اندیشی مرتبط با هوش مصنوعی برگزار شد

سیاست و بازاریابی - نشست هم‌اندیشی مرتبط با هوش مصنوعی با حضور مدیران و نمایندگان وزارت‌خانه‌های نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به میزبانی اداره کل نظام فنی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌های وزارت نفت برگزار شد.

تغییر سازوکار صندوق رفاه صنعت نفت باعث بی‌انگیزگی متخصصان و بازنشستگان می شود

سیاست و بازاریابی - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن انتقاد از اصلاح سازوکار صندوق رفاه صنعت نفت که بودجه دولتی ندارد و بر اساس کسورات بازنشستگی اداره می‌شود، گفت: این اقدام باعث بی‌انگیزگی متخصصان و بازنشستگانی می‌شود که منشأ خدمات بزرگ و صادرکنندگان خدمات مهندسی هستند.

جهش ۴۶ درصدی پیشرفت ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در کمتر از ۲ سال

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل پتروپالایش دهلران گفت: خوشبختانه تنها در بیست ماه از آغاز دولت سیزدهم شاهد جهش ۴۶ درصدی پیشرفت پروژه کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ دهلران هستیم.

افزایش تولید و صادرات نفت ایران به گواه سناتورهای آمریکایی

سیاست و بازاریابی - وزیر نفت گفت: خوشبختانه با تلاش همکارانم در وزارت نفت آمار تولید و صادرات نفت خام، میعانات و فرآورده‌های نفتی هر روز رو به افزایش است و به گفته سناتورهای آمریکایی و رسانه‌های غربی در دو سال اخیر روند تولید و صادرات نفت ایران با وجود تحریم‌ها، صعودی بوده است.

تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت امضا شد

سیاست و بازاریابی - تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حضور رئیس‌جمهوری امضا شد.

نفتی که هرگز از بازارهای جهان حذف نشد

سیاست و بازاریابی - فراز و فرودهای ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، صدور نفت را حتی برای یک روز هم قطع نکرد؛ حقیقتی که همه دیدند و باور کردند؛ آرزویی که تا همیشه بر دل دشمن ماند.

محصولات پایین‌دستی پی‌وی‌سی تا ۷ برابر ارزشمندتر است

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به سهم قابل‌توجه این شرکت در تأمین پی‌وی‌سی کشور، گفت: یکی از چالش‌های ما تک بودن این صنعت در کشور است و با هر اختلالی در جریان تولید افزون‌بر توقف تولید اروند، سایر شرکت‌هایی که خوراک خود را از ما دریافت می‌کنند هم دچار مشکل خواهند شد.

نقش مؤثر پژوهشگاه صنعت نفت در اجرای خدمات فناورانه

سیاست و بازاریابی - رئیس پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد که این پژوهشگاه نهادی علمی - تحقیقاتی و برای خدمات فناورانه است که اقداماهای بسیار گسترده‌ای را به صنعت نفت و دیگر صنایع مرتبط ارائه می‎کند و همواره خود را با نیازهای موجود در کشور تطبیق داده است.

تولید واقعی نفت خام ایران به روزانه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است

سیاست و بازاریابی - وزیر نفت گفت: تولید واقعی نفت خام به روزانه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است که تا پایان شهریورماه این مقدار به روزانه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه افزایش می‌یابد.

بررسی کاربردهای فناوری پلاسما در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بررسی شد

سیاست و بازاریابی - بیست‌وچهارمین ژورنال کلاب با عنوان «مفاهیم نظری، عملی و کاربردهای فناوری پلاسما در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و محیط زیست» با حضور متخصصانی از سازمان انرژی اتمی، شرکت ملی گاز ایران، وزارت نیرو، شرکت ملی پتروشیمی ایران، دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

فرصت بهینه‌سازی معادل روزانه ۳.۵ میلیون بشکه نفت در اقتصاد ایران

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش ۵۰ درصدی شدت مصرف انرژی در کشور گفت: اکنون امکان بهینه‌سازی معادل روزانه ۳.۵ میلیون بشکه نفت خام در اقتصاد ایران وجود دارد.

تعمیر چاه‌های آسیب‌دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای بازیابی چاه‌های آسیب‌دیده فاز ۱۳ پارس جنوبی خبر داد و گفت: برداشت گاز از تعدادی از چاه‌های موقعیت دریایی ۱۳A تا پایان امسال آغاز می‌شود.

تقویت امنیت انرژی جهان با توافق‌های نفتی ایران و عربستان

سیاست و بازاریابی - ایران و عربستان در مجموع حدود ۳۷ درصد از ذخایر نفت جهان را در اختیار دارند و می‌توانند با سرمایه‌گذاری‌های مشترک و تجارت هماهنگ در بازار نفت، نقش به‌سزایی در ایجاد امنیت انرژی جهان بازی کنند.

هدف‌گذاری برای گازرسانی به ۲۴ شهر و بیش از ۱۷۰۰ روستای دیگر سیستان و بلوچستان

سیاست و بازاریابی - شرکت‌های گاز استان‌های یزد و خراسان جنوبی با توجه به عملکرد مطلوب خود از سوی شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان معین گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان انتخاب شدند و فعالیت می‌کنند که در مجموع موظف به اتصال ۲۴ شهر و بیش از ۱۷۰۰ روستای این استان به شبکه گاز کشور هستند.

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی

سیاست و بازاریابی - مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی با توان متخصصان داخلی بخش خصوصی خبر داد.

دستِ تنهای وزارت نفت در بهینه‌سازی مصرف سوخت/ رفع ناترازی در گِرو همت جمعی

سیاست و بازاریابی - وزارت نفت برای بهینه‌سازی مصرف سوخت به سیبلی تبدیل شده که نوک پیکان‌ها همواره به سمتش نشانه رفته است، در حالی که اجرایی‌ شدن این موضوع و رفع ناترازی انرژی همت جمعی می‌طلبد.

تعامل سازنده‌ای بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها برقرار است

سیاست و بازاریابی - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون تعامل خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و وزارت نفت برقرار است و بخش بزرگی از قطعات نفتی، پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با محوریت تولید بار اول، بومی‌سازی شده است.

جابه‌جایی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی از نظر اجرایی و عملیاتی منحصر به فرد و بی‌نظیر است

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: جابه‌جایی سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی از نظر اجرایی و عملیاتی و پیچیدگی در طول تاریخ صنعت نفت ایران امر منحصر به فرد و بی‌نظیر است.

جبران بخشی از ناترازی گاز در زمستان با بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه با بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بخشی از ناترازی گاز جبران خواهد شد، گفت: ارزش کل سرمایه‌گذاری در مجموع و با بهره‌برداری کامل از این فاز، ۴.۸ میلیارد دلار خواهد بود و درآمد سالانه ۵ میلیارد دلاری را به‌دنبال خواهد داشت.

اوجی: قراردادهای سازنده‌ای با ونزوئلا در حوزه انرژی امضا شد

سیاست و بازاریابی - وزیر نفت با اعلام اینکه قراردادهای سازنده‌ای با ونزوئلا در حوزه انرژی امضا شد و تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه کالا و ادوات حوزه نفت گاز به این کشور آمریکای لاتین صادر شده است، از ورود جدی دولت سیزدهم به پالایشگاه‌های فراسرزمینی خبر داد.

نمایش قدرت صنعت نفت ایران همگام با رونق دیپلماسی انرژی

سیاست و بازاریابی - بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران، آوردگاه نمایش قدرت صنعت نفت کشور با حضور یک هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانی بود که حالا می‌توانند بیش از ۸۰ درصد از نیاز این صنعت را با تکیه بر توان داخلی تأمین کنند؛ از سویی این نمایشگاه با افزایش چهار برابری حضور شرکت‌های ایرانی رونق دیپلماسی وزارت نفت در دولت سیزدهم را نشان داد.

قیمت نفت کاهشی شد

سیاست و بازاریابی - نگرانی‌ها درباره سقف بدهی ایالات متحده آمریکا در مقابل کمبود عرضه به‌دلیل افزایش فصلی تقاضای سوخت قیمت نفت در بازارهای جهانی را کاهش داد.

همکاری‌های نفتی ایران و اندونزی افزایش می‌یابد

سیاست و بازاریابی - معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت در حاشیه سفر رئیس‌جمهوری و هیئت همراه به اندونزی، با وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی دیدار و بر افزایش همکاری‌های نفتی دو طرف تأکید کرد.

۴ محور اصلی بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور

سیاست و بازاریابی - یک کارشناس حوزه انرژی با اشاره به اینکه برای بهینه‌سازی مصرف انرژی توجه به چهار محور اصلی ضروری است، گفت: بهینه‌سازی مصرف سوخت باید فرابخشی دیده شود و در این زمینه پیشنهاد ایجاد معاونت فناوری و بهینه‌سازی ریاست‌جمهوری برای مهار شدت مصرف انرژی از سوی دولت سیزدهم مطرح شده است.

کمبود سرمایه‌گذاری بازار نفت را بی‌ثبات می‌کند

سیاست و بازاریابی - دبیرکل اوپک در کنفرانس نفت و گاز خاورمیانه در دوبی گفت کمبود سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز می‌تواند بازار را در بلندمدت بی‌ثبات کرده و مانع رشد شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: بنزین گران نمی‌شود

سیاست و بازاریابی - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: بنزین گران نخواهد شد و افرادی که آن‌ را برای جلوگیری از قاچاق توصیه می‌کنند به‌دنبال راهکارهای دیگری باشند.

برگزاری مسابقات ورزشی ایثارگران صنعت گاز

سیاست و بازاریابی - رئیس امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران ماهیت کار در این شرکت ملی گاز ایران را ایثار و خدمت دانست و گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی ایثارگران، توسعه فرهنگ ایثار و خدمت است.

گازهای مشعل پارس جنوبی به‌زودی فروخته می‌شوند

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که گازهای مشعل این مجموعه به‌منظور کاهش آلایندگی‌های موجود و برای حفظ محیط زیست عسلویه در آینده نزدیک در قالب مزایده فروخته می‌شوند.

ساير مطالب

گوگل استفاده از سرویس گوگل استیدیا پرو را برای دو ماه رایگان کرد

چطور تولیدکنندگان سنتی آمریکایی یک‌شبه آموختند ونتیلاتور بسازند؟

مدیریت بهینه تیم‌های کاری در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی

نتایج بنچمارک تراشه جدید Kirin 985 شرکت هواوی منتشر شد

ضمانت محصولات موتورولا و لنوو افزایش یافت

افزایش درامد اپ استور و گوگل پلی

انتشار نتایج بنچمارک گلکسی نوت 20 پلاس 5G پیش از رونمایی رسمی

بودجه در برابر سهام: راه‌حل دولت تایوان برای نجات استارتاپ‌ها

شیائومی با گزارش رشد 27 درصدی درآمد از پیش‌بینی‌های کارشناسان فراتر رفت

اپل دورکاری را تسهیل کرد

اپل قوانین دورکاری را تسهیل کرد؛ امکان توسعه محصولات جدید در خانه

مایکروسافت 365 جایگزین آفیس 365 می‌شود؛ ویژگی‌های جدید با وجود قیمت ثابت

هدایت کرونایی 1 میلیارد نفر با اینستاگرام و فیسبوک

عبرت‌های مدیریتی که از واکنش ایتالیا به ویروس کرونا می‌آموزیم

داستان برند سیگیت؛ بازیگر سخت‌کوش صنعت ذخیره‌سازی داده

پرچم‌دار جدید هواوی در بنچمارک Geekbench دیده شد

در باب اهمیت شفافیت در بحران

بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره‌ی رهبری تیم کسب‌و‌کار

تصمیم‌گیری آهسته، راهکار ابتدایی آمادگی رهبران جدید

وزیر ارتباطات خبر داد؛ پایان ستاره مربع‌ها!

ارزش بیت کوین چرا اینقدر بالا است؟

همه رازهای سامسونگ در یک کتاب

بنچمارک سرفیس گو 2 لو رفت

نوکیا به‌دنبال تحول استراتژیک

بررسی 10 شرکت برتر فین‌تک دنیا

پیش‌بینی درباره آینده بیت کوین

چرا مدیرعامل شرکت اپل عجله ای برای رقابت با سامسونگ ندارد؟

صنعت شیرینی و شکلات آمریکا

سکوت سازمانی و دلایل آن

آیا لی نینگ، نایکی و آدیداس را شکست می دهد؟

شیوه های ارزش افزایی توسط بنگاه والدینی

هوش هیجانی چیست؟

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

چند مانع کوچک تا ثروتمند شدن

بررسی یک تبلیغ: Renault Fluence

متمایزسازی استراتژیک

سیستم اطلاعاتی چیست؟ تعریف، کارکرد و اجزا

تئوری آشوب، تاثیر نظم موجود در بی نظمی بر مدیریت

اصول سرمایه گذاری صحیح

چالش‌های اصلی پیشرفت اقتصادی ایران

محیط استراتژیک: پیش بینی یا کنترل؟

نگاهی جامع به مفهوم توسعه اقتصادی 3

کاریکاتور مدیریتی (7) : راه حل افزایش فروش

امیدیار مدیرعامل Ebay و ثروتمندترین ایرانی

فرصتهای سودآور با مدیریت خطر پذیری

میلیاردری که از واکس زدن شروع کرد

بازشناسی چند مفهوم در بورس

چگونه یک سرآشپز، مدیر موفق رستوران می شود

عادات غلط مالی در خانواده های ایرانی

اهمیت دانش مدیریت در دوران پسابرجام

زنجیره تامین چیست؟

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

5 نکته قابل توجه برای افزایش سرمایه

مالی رفتاری، نگرشی نو به سرمایه گذاری-مقدمه

اهمیت فرهنگ سازمانی و ارزش ها

استراتژی های سرمایه گذاری

مدیریت پول برای تصاحب موفقیت !

چگونه یک توزیع کننده برای محصولمان بیابیم؟

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

داستان مدیریتی: ارزیابی از خود

آیا شما کارآفرین هستید؟

زبان بدن یک مهارت کلیدی در مذاکره

مقدمه ای بر شش سیگما

پیتر دراکر، اولین استاد مدیریت

9 اصل مدیریتی از خانم مایر؛ مدیرعامل جدید یاهو

مدل دلتا

چگونه به همه کارهایمان برسیم؟!

تحلیل SWOT ابزاری برای ممیزی سازمان و محیط

درس های مدیریتی از زلزله ی ژاپن: زمین خوردن و دوباره آغاز کردن

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر

بازار کجاست ؟

نحوه انجام معامله در بورس کالای ایران به زبان ساده

قیمت گذاری انتقالی و سازمان های غیر متمرکز

ضرورت و اهمیت بیانیه ماموریت

چند توصیه ساده برای کسب و کارهای اینترنتی

تفاوتهای مدیریت و رهبری در سازمان چیست؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

اینفوگرافی: عوامل تخریب برند شخصی شما

مهندسانی که مدیر می شوند !

سیستم کششی و کاهش ضایعات در کانبان

انعطاف پذیری استراتژیک سازمان

تحلیل SWOT چیست؟

مطالعه کار و روش

وبسایتهای آموزش مجازی رایگان

سیر توسعه مدیریت: مکتب سیستمی

مهمترین بخشهای یک طرح تجاری خوب

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

شیوه های توسعه اقتصادی در کشورهای مختلف: تایوان

از شکست پروژه های CRM جلوگیری کنید

مدیریت منابع انسانی و تبعیض

اهمیت ارزیابی مدیران از عملکرد خود

موسس فروشگاه های زنجیره ای وست فیلد

تاثیر القای انتظارات بر عملکرد

3 تکنیک پرطرفدار مدیریت زمان

اجزای تشکیل دهنده ماموریت سازمان و چک لیستی برای تهیه آن

یاهو گزارش سه ماهه چهارم 2012 را منتشر کرد

آقای ولش از رازهای مدیریت می گوید

تیم های کاری یا گروه های کاری ؟

مواجهه ی استراتژیک با آینده: تکنیک سناریوپردازی

کایزن (بهبود مستمر)