سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازی Blue Protocol کاملا رایگان خواهد بود نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گیم فا /بازی Blue Protocol یک عنوان کاملا رایگان خواهد بود. البته شما می‌توانید با استفاده از پول واقعی، آیتم‌های تزئینی درون بازی را نیز خریداری کنید.
شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) امروز و در جریان یک استیریم زنده به بسیاری از سوالات کاربران در خصوص بازی اکشن و نقش‌آفرینی جدید خود یعنی Blue Protocol پاسخ داده است.
شرکت باندای نامکو امروز دومین استریم زنده‌ پیرامون بازی Blue Protocol را برگزار کرد. در جریان این استریم که 2 ساعت به طول انجامید، تیم سازنده در کنار نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی به پرسش‌های پرتکرار کاربران نیز پاسخ دادند. این پرسش و پاسخ در کنار تایید کردن برخی از جزییاتی که پیش از این منتشر شده بودند، اطلاعات جدیدی در خصوص بازی را نیز در اختیار ما قرار می‌دهد.
شما می‌توانید مهم‌ترین مطالب مطرح شده در این استریم را در ادامه مطالعه کنید:
بازی Blue Protocol یک عنوان کاملا رایگان خواهد بود. البته شما می‌توانید با استفاده از پول واقعی، آیتم‌های تزئینی درون بازی را نیز خریداری کنید. در حال حاضر، تیم سازنده در حال بررسی امکان اضافه کردن سیستمی مشابه اشتراک Premium Service است. با این حال، تحت هیچ شرایطی هیچ بازیکنی نمی‌تواند با استفاده از پول واقعی نسبت به دیگران برتری پیدا کند.
به مرور زمان صداگذاری‌های بیشتری به شخصیت‌ها اضافه خواهد شد. علاوه بر این، تعداد مکالمات شخصیت اصلی در طول بخش داستانی نیز افزایش خواهد یافت.
در آینده امکان بازسازی و تغییر کامل ظاهر شخصیت‌‎ها فراهم خواهد شد. با این حال، تیم سازنده هنوز این بخش را توسعه نداده است. اگرچه تیم سازنده دوست دارد امکان تغییر جنسیت شخصیت‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار دهد ولی آن‌ها هنوز مطمئن نیستند که اضافه کردن چنین ویژگی به بازی امکان‌پذیر است یا خیر. با این حال، تیم سازنده به طور حتم قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را به بخش شخصی‌سازی شخصیت‌ها اضافه خواهد کرد.
در طول زمان برگزاری بتای خصوصی پیش رو، کاربران حداکثر امکان ساختن 2 شخصیت متفاوت را خواهند داشت. با این حال، شما می‌توانید کلاس شخصیت‌های خود را تغییر دهید.
تیم سازنده قصد دارد سیستمی مشابه Guild را به بازی اضافه کند ولی این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه قرار داشته و به مرحله‌ی نهایی نرسیده است. با این حال، آن‌ها قصد ندارند بازی را به یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی تمام آنلاین تبدیل کنند که هیچ کس امکان تجربه‌ی بازی به صورت تک‌نفره را نداشته باشد. با این وجود، تیم سازنده بسیار مایل است که ویژگی‌های اجتماعی بازی Blue Protocol را تا حد ممکن گسترش دهد.
در حال حاضر، تیم سازنده در حال بررسی امکان اضافه کردن المان‌های زندگی مجازی (قابلیت خرید ملک و خانه، ماهیگیری و موارد مشابه) به بازی است. با این حال، آن‌ها در حال حاضر برروی هسته‌ی بازی و سیستم مبارزات تمرکز کرده‌اند.
در حال حاضر هیچ سیستم تبادلی (Trading System) در بازی وجود ندارد. ایده‌ی اصلی بازی Blue Protocol این است که هر کس وسایل مورد نیاز خود را به تنهایی تهیه کند. البته این به معنی این نیست که تیم سازنده هیچ گاه سیستم تبادل را به بازی اضافه نخواهد کرد ولی حتی اگر چنین اتفاقی نیز رخ بدهد، این سیستم تنها برروی آیتم‌های تزئینی فعال بوده و امکان تبادل سلاح و دیگر آیتم‌ها وجود نخواهد داشت.
در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن بخش PVP به بازی Blue Protocol وجود ندارد. به اعتقاد تیم سازنده، کاربرانی که به این بخش علاقه دارند و کسانی که به PVP هیچ علاقه‌ای ندارند را نمی‌توان به راحتی در کنار هم قرار داد.
کلاس‌های بیشتری به مرور زمان به بازی Blue Protocol اضافه خواهند شد و تیم سازنده در حال حاضر برروی چندین کلاس جدید کار می‌کند. البته با توجه به دشوار بودن طراحی یک کلاس جدید و منحصر به فرد، آن‌ها هنوز نسبت به بازه‌ی زمانی اضافه شدن کلاس‌های جدید اطمینان ندارند.
در بازی Blue Protocol سیستم Lock کردن برروی هدف وجود خواهد داشت.
موسیقی‌های پس‌زمینه در بازی با توجه به زمان روز تغییر خواهند کرد.
ویژگی‌های شخصی‌سازی ظاهر و آیتم‌های تزئینی ارتباطی به کلاس شخصیت‌ها ندارند.
قابلیت تغییر رنگ لباس‌ها در آینده به بازی اضافه می‌شود.
امکان ایجاد تغییر در رابط کاربری بازی Blue Protocol وجود داشته و شما می‌توانید تمامی دکمه‌ها و امکانات موجود در رابط کاربری را به دلخواه خود جابه‌جا کنید.
امکان تغییر چیدمان تمامی دکمه‌های ورودی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، شما می‌توانید برای هر یک از کلاس‌ها، چیدمان دلخواه خود را به صورت جداگانه ذخیره کنید.
تیم سازنده به شدت با افراد متقلب و سودجو مقابله خواهد کرد. همانند تمامی بازی‌های آنلاین موجود در بازار، حساب کاربری افراد متقلب مسدود خواهد شد. این مشکل در آزمایش آلفای بازی نیز رخ داده است. در حال حاضر، سیستمی در بازی وجود دارد که در صورت استفاده از نرم‌افزارهای جانبی به کاربران هشدار داده و بازی آن‌ها را متوقف می‌کند. با این حال، امکان خطا در این سیستم وجود دارد و یکی از اهداف برگزاری بتای پیش رو نیز بررسی عملکرد همین سیستم خواهد بود.
هنوز اطلاعات کاملی از صداگذاران و آهنگ‌سازان بازی منتشر نشده است و تیم سازنده در حال حاضر نمی‌تواند همه‌ی این افراد را معرفی کند. دلیل معرفی نشدن آقای هیرویوکی ساوانو (Hiroyuki Sawano) به عنوان تنظیم کننده‌ی موسیقی بازی نیز همین موضوع است (آقای ساوانو موسیقی استفاده شده در تریلر بازی را تنظیم کرده است).
امکان عرضه‌ی برخی از آیتم‌های درون بازی (مانند Stampها در بخش Chat) به عنوان یک محصول مستقل در بازار وجود دارد.
در بازی 6 المان مختلف وجود دارد که هر یک از دشمنان نسبت به یکی از این المان‌ها ضعیف‌تر هستند. علاوه بر این، هر یک از این المان‌ها رفتار و ویژگی‌های خاص خود را خواهند داشت. برای مثال، المان آتش باعث ایجاد Burning برروی دشمنان می‌شود که به مرور زمان به آن‌ها آسیب وارد می‌کند.
بازی Blue Protocol اولین بار در ماه ژوئن سال 2019 میلادی معرفی شد. اگرچه در زمان معرفی بازی، تیم سازنده تنها به عرضه‌‎ی بازی برروی رایانه‌های شخصی در کشور ژاپن اشاره کرده بود ولی شرکت باندای نامکو در حال حاضر به دنبال استخدام یک تیم برای انتشار نسخه‌ی غربی این عنوان اکشن و نقش‌آفرینی است. اگر دوست دارید در بتای خصوصی این بازی شرکت کنید، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی بازی برای ثبت نام اقدام کنید (البته همان‌طور که گفته شد، نسخه‌ی بتای بازی تنها شامل زبان ژاپنی می‌شود).

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/112589/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند