سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مایکروسافت باید لپ تاپ گیمینگ با برند ایکس باکس تولید کند اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مایکروسافت محصولی مخصوص گیمرهای کامپیوتر شخصی ندارد و شاید لپ‌تاپ گیمینگ با برند ایکس‌باکس، انتخاب مناسبی برای استراتژی آینده آن‌ها باشد.

مایکروسافت در هفته‌های گذشته با معرفی محصولات سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری جدید و رونمایی بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس ، توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرد. البته عاشقان صنعت بازی، خصوصا گیمرهای PC، منتظر اخباری خارق‌العاده‌تر از کمپ ردموند هستند. مایکروسافت از سال‌ها پیش با معرفی کنسول بازی ایکس‌باکس و سپس توسعه‌ی برند ایکس‌باکس به حوزه‌های دیگر، جایگاه چشمگیری در میان کاربران صنعت بازی پیدا کرد. بااین‌حال در پورتفولیوی ردموندی‌ها، هنوز جای محصولی عالی در این دسته خالی است. شاید کامپیوتر شخصی مخصوص بازی، بهترین انتخاب استراتژیک برای آینده‌ی مایکروسافت و ایکس‌باکس باشد. لپ‌تاپ گیمینگ با برند ایکس‌باکس قطعا با استقبال درخورتوجه کاربران روبه‌رو می‌شود. البته این لپ‌تاپ باید با همان توجه به جزئیاتی ساخته شود که خانواده‌ی محصولات سرفیس ساخته می‌شوند. همچنین، ردموندی‌ها باید در لپ‌تاپ احتمالی، روی قابلیت‌ها و تجهیزات و نوآوری‌های اختصاصی خود در صنعت گیمینگ و بهترین تجهیزات موجود و ممکن در دنیای کامپیوترهای شخصی متمرکز شوند. البته مایکروسافت تجربه‌های ناموفقی هم در گیمینگ کامپیوترهای شخصی داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان Games for Windows Live را نام برد. اهمیت ایکس‌باکس برای بازار گیمینگ PC
زیرمجموعه‌ی ایکس‌باکس در مایکروسافت با مدیریت فیل اسپنسر ، توجه زیادی به صنعت بازی در کامپیوترهای شخصی معطوف کرد. از فعالیت‌های جدی می‌توان به قابلیت‌‌های جدیدی در بخش بازی‌ها اشاره کرد که حتی بدون توجه و اطلاع کاربران، تجربه‌ی آن‌ها را بهبود می‌بخشد. بسیاری از مزایای جدید با قابلیت‌های گرافیکی DirectX 12 عرضه شدند که به‌عنوان قابلیت مشترک ویندوز و ایکس‌باکس شناخته می‌شود. البته قطعا مایکروسافت برنامه‌هایی جدی‌تر از DirectX 12 هم برای بهبود تجربه‌ی بازی کاربران در نظر دارد.

سیاست و بازاریابی

مایکروسافت چندی پیش سرفیس‌بوک 3 را معرفی کرد؛ محصولی که به‌روزرسانی عالی در دسته‌ی هیبریدی‌های مایکروسافت محسوب می‌شود. سرفیس‌بوک 2 که در سال 2017 به بازار عرضه شده بود، لقب کامپیوتر شخصی حرفه‌ای و قدرتمند را از بسیاری از رسانه‌های فناوری دریافت کرد. اکنون نسخه‌ی جدید با بهترین سخت‌‌‌افزارهای موجود در بازار همچون پردازنده‌ نسل‌دهمی اینتل ، پردازنده‌های گرافیکی مدرن انویدیا، حافظه‌ی ذخیره‌سازی درخورتوجه و حافظه‌ی رم بیشتر به بازار عرضه خواهد شد که نشان‌دهنده‌ی لپ‌تاپی پرچم‌دار است. ردموندی‌ها همچنین باتری لپ‌تاپ سرفیس‌بوک جدید را هم بهبود داده‌اند تا یکی از ضعف‌های اصلی نسخه‌ی قبلی را جبران کنند. اگرچه هنوز نگاه نزدیک یا بررسی عملی از سرفیس‌بوک 3 منتشر نشده است، روی کاغذ هم می‌توان آن را به‌روزرسانی عالی دانست.

سیاست و بازاریابی

تمرکز روی بهترین‌های مایکروسافت
مایکروسافت برند سرفیس را با این هدف معرفی کرد که بهترین قابلیت‌های ویندوز را به همه نشان دهد. با نگاهی به سرفیس متوجه می‌شویم یکپارچه‌سازی مناسب قابلیت‌های سیستم‌عامل با سخت‌افزاری که به‌طور‌اختصاصی برای آن قابلیت‌ها بهینه‌سازی شده‌، نتایج عالی به‌همراه دارد. همین نتیجه‌گیری را می‌توان دلیلی دانست تا مایکروسافت لپ‌تاپ گیمینگ با برند ایکس‌باکس تولید کند؛ دستگاهی زیبا و قردتمند با همان توجه عالی به جزئیات که در محصولات سرفیس شاهد بودیم؛ محصولی که درکنار جزئیات مذکور، نشان‌دهنده‌ی بهترین تجربه‌ی بازی با کامپیوتر شخصی باشد؛ بهترین تجربه‌ی بازی با ایکس‌باکس که فراتر از دنیای کنسول به‌دست می‌آورید.

سیاست و بازاریابی

Project xCloud؛ هرآنچه باید درباره سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت بدانید فیل اسپنسر: رقبای اصلی ایکس‌باکس آمازون و گوگل هستند، نه نینتندو و سونی
لپ‌تاپ گیمینگ ایکس‌باکس را می‌توان با رنگ مشکی تصور کرد؛ رنگی که به هویت برند ایکس‌باکس وفادار باشد و همچنین خود را جدا از برند سرفیس نشان دهد. از لحاظ سخت‌افزاری هم، قطعا باید منتظر پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX انویدیا با قابلیت رهگیری پرتو یا حتی پردازنده‌های گرافیکی آتی AMD مبتنی‌بر معماری RDNA2 باشیم. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به دوربین حرفه‌ای سرفیس با میکروفن‌‌های قدرتمند اشاره کرد که استریم‌کردن بازی را در سرویس‌هایی همچون توییج جذاب‌تر می‌کند. به‌علاوه، تصور لپ‌تاپ گیمینگ ایکس‌باکس با بهره‌مندی از نمایشگر PixelSense و قابلیت نمایش بازی‌‌ها با نرخ نوسازی 120 هرتز، هر گیمری را وسوسه می‌کند. مایکروسافت می‌تواند برنامه‌های خود را در تولید لپ‌تاپ گیمینگ پیشرفته‌تر هم بکند و محصولش را فراتر از تعاریف مرسوم در لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسازد. از قابلیت‌های خاص می‌توان به اضافه‌کردن معماری بسیار سریع Xbox Velocty Architecture اشاره کرد که در حافظه‌های SSD استفاده شود و عملکردی شبیه به ایکس‌باکس سری ایکس در سرعت ذخیره‌سازی نشان دهد. درحال حاضر، لپ‌تاپ‌های گمینگ متنوع و زیادی در بازار وجود دارند و احتمالا تولیدکنندگان کامپیوتر شخصی از تصمیم مالک ویندوز برای نفوذ بیشتر به قلمرو خود خوشحال نخواهند شد. به‌هرحال، اگر استراتژی احتمالی مایکروسافت در ساخت لپ‌تاپ گیمینگ با برند ایکس‌باکس به‌خوبی پیش برود، ردموندی‌ها جایگاه خود را در میان گیمرها بیش‌ازپیش بهبود خواهند داد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/127199/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند