سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

ماجراجوی تنها؛ معرفی بهترین بازی های ماجرایی موبایل اخبار

ماجراجوی تنها؛ معرفی بهترین بازی های ماجرایی موبایل
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - بازی‌های ماجرایی یا همان ادونچر جزو خاص‌ترین سرگرمی‌ها هستند و نمی‌توان آن‌ها را در زیرشاخه یا سبک خاصی گنجاند. شاید بهترین بازی های ماجرایی شاخصه‌های چند سبک مختلف را برآورده کنند و در عین حال نتوان گفت که متعلق به کدام شاخه از دنیای گسترده بازی‌های ویدیویی هستند. تنها خصیصه مشترک در تمام بازی‌های ماجرایی این است که شما را وارد روایتی ماجراجویانه می‌کنند.

سیاست و بازاریابی

در واقع همین مشخصه است که بازی‌های ماجرایی را به بستری مناسب برای خلاقیت بازیسازان تبدیل می‌کند. طی سال‌هایی که از عمر بازی‌های ویدیویی می‌گذرد، شاهد انتشار بازی‌های نابی بوده‌ایم که به جرأت نام بهترین بازی‌های تاریخ را یدک می‌کشند و این حماسه همچنان ادامه دارد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین بازی های ماجرایی موبایل را به علاقه‌مندان ماجراجویی معرفی کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.
[این نوشته در تاریخ 28 آبان 99 به‌روزرسانی شد] Samorost 3

سیاست و بازاریابی


محال است سرتان برای بازی‌های ماجرایی درد کند اما ادونچر معروف ماشیناریوم را بازی نکرده باشید. بازی‌ای که نه فقط به خاطر گیم‌پلی جذاب و محیط پسا آخرالزمانی‌اش، بلکه به خاطر ربات کوچکی که در این دنیای مخوف تک و تنها به دنبال عشق گمشده‌اش راه افتاده قلب خیلی از گیمرها را از همان دقایق ابتدایی به تسخیر خودش درآورد.
Samorost 3 هم یکی از بازی‌های Amanita Design استودیوی سازنده ماشیناریوم است و حول داستان یک گنوم فضایی و فلوت جادویی‌اش می‌گردد که برای پی بردن به ریشه‌‌اش در پهنه کیهان ماجراجویی می‌کند. مکانیزم ادونچر معمایی بازی تا حد زیادی به بهترین بازی های ماجرایی وفادار مانده و می‌تواند تجربه جذابی برای دوستداران این سبک باشد. اگر این بازی را تمام کردید حتما سری به صفحه Amanita Design در گوگل پلی بزنید و بازی دیگر این استودیو یعنی Botanicula را هم امتحان کنید.

سیاست و بازاریابی

Samorost 3 قیمت : 4.99 دلار سازنده : Amanita Design سیستم عامل : iOS/اندروید حجم : 17/1300 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


The Mooseman

سیاست و بازاریابی


سفری در دنیای کهن که در قالب یک بازی ماجرایی دو بعدی پیش روی شما گذاشته می‌شود. باید در نقش یک شمن (Shaman) در سفرتان در لایه‌های مختلف کهکشان با حیوانات و ارواح مختلفی رو به رو شوید. بازی از لحاظ گرافیکی به نقاشی‌های غارنشینان اما از نوع متحرکش شباهت دارد و همین مساله فضای بازی را خاص‌تر و به داستان نزدیک‌تر می‌کند.
حل معماهای محایطی هم بخشی از مکانیزم بازی است و با استفاده از قدرت‌های کاراکترتان از جمله Moose Vision و سپر دفاعی می‌توانید در بازی پیشروی کنید. بازی مملو از سمبل‌ها و علامت‌های باستانی است و می‌تواند جلوه تازه‌ای از ادونچر را برایتان آشکار کند.

سیاست و بازاریابی

The Mooseman قیمت : رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) سازنده : Vladimir Beletsky سیستم عامل : iOS/اندروید حجم : 31/503.6 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Old Man"s Journey

سیاست و بازاریابی


سفر پیرمرد یک بازی با تم ماجراجویی ادونچر است که در لایه‌های داستانی‌اش از زندگی، از دست دادن، مصالحه و امید می‌گوید. بازی در یک محیط گرم و زیبا در جریان است و یک روایت تصویری از لحظات تأثیرگذار زندگی پیرمرد داستان را در قالب یک بازی ماجرایی به شما ارائه می‌کند. فعالیت‌هایی که در بازی انجام می‌دهید شامل شکل دادن مسیر حرکت پیرمرد است تا بتواند همچنان به راهش ادامه دهد.
موانع بازی متغیر هستند و مثلا در جایی ممکن است گوسفندی راهتان را سد کرده باشد. هرچه به انتهای بازی نزدیک‌تر می‌شوید معماهای بازی پیچیده‌تر می‌شود و ریتم تازه‌ای به آن می‌بخشند. در واقع سفر پیرمرد مثل یک پلتفرمر است که سطوح، آیتم‌های متغیر آن هستند. در پایان هر مرحله پیرمرد وقتی برای استراحت می‌گذارد و در این زمان‌هاست که تکه‌هایی از گذشته پر از امید، حسرت و عشق او به نمایش در می‌آید.

سیاست و بازاریابی


Old Man"s Journey قیمت : 4.99 دلار سازنده : Broken Rules Interactive Media GmbH سیستم عامل : iOS/اندروید حجم : 24/1700 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Father and Son

سیاست و بازاریابی


کم پیش می‌آید که موزه‌ها به طراحی بازی روی بیاورند اما موزه باستان‌شناسی ناپل با ساخت بازی پدر و پسر خود را از این قاعده مستثنا کرده است. این بازی یک ساید اسکرولر دو بعدی روایت محور است که گذر زمان و تاثیر آن بر عشق و رویا و ترس را نقل می‌کند. داستان در مورد یک باستان‌شناس و پسر اوست که به خاطر مشغله‌های کاری هرگز آنطور که باید برایش وقت صرف نکرده است.
در پدر و پسر فرصت ملاقات با انسان‌ها و فضاهای مختلفی که از دل دوره‌های تاریخی بیرون می‌آیند را خواهید داشت و کاراکتر بازی را در سفرش به رم باستان، مصر و ناپل همراهی می‌کنید. انتخاب‌های شما روی داستان بازی و پایان آن تأثیگذار خواهند بود و همین روایت بازی را قدرتمندتر می‌کند.

سیاست و بازاریابی

Father and Son قیمت : رایگان سازنده : TuoMuseo سیستم عامل : iOS/اندروید حجم : 97/218.6 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Final Fantasy Brave Exvius

سیاست و بازاریابی


اسکوئر انیکس یکی از قدرتمندترین روایت‌گران است و می‌داند چگونه داستان را در دل بازی بگنجاند و همین مسأله آنها را به بهترین بازی های ماجرایی موبایل تبدیل می‌کند. مثلا Lara Croft GO، Hitman GO، Deus Ex GO و... از این جمله هستند و البته فاینال فانتزی‌هایی که برای موبایل آمده‌اند هم از این قاعده مستثنا نیستند.
Final Fantasy Brave Exvius در واقع اولین بازی از این سری محبوب است که با هدف انتشار در بازار جهانی برای موبایل گیمرها توسعه داده شده و شامل کاراکترهای مشهور فاینال فانتزی می‌شود. بازی سرشار از دیالوگ است و بنابراین می‌توان انتظار یک خط داستانی و روایی غنی را داشت. با اینکه فاینال فانتزی‌ها در سبک RPG دسته‌بندی می‌شوند اما به خاطر غلبه روایت و داستان بر اکشن، می‌توانند گزینه خوبی برای ادونچر بازها باشند.

سیاست و بازاریابی

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS قیمت : رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) سازنده : SQUARE ENIX Co.,Ltd سیستم عامل : iOS/اندروید حجم : 84/181.5 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Final Fantasy VI

سیاست و بازاریابی


جایش هست که در این لیست یک بازی خوب دیگر از فاینال فانتزی را هم معرفی کنیم و آن هم Final Fantasy VI است. برای کسانی که در دوران طلایی کنسول‌های 16 بیتی بزرگ شده‌اند تجربه فاینال فانتزی 6 یکی از نقاط عطف آن به شمار می‌آید. داستان قابل اتکا، کاراکترهای به یاد ماندنی، صداگذاری‌های حرفه‌ای و... هنوز هم می‌تواند یک تجربه ناب برای طرفداران سری محبوب اسکوئر انیکس رقم بزند.

سیاست و بازاریابی

FINAL FANTASY VI قیمت : 15.99 دلار سازنده : SQUARE ENIX Co.,Ltd. سیستم عامل : iOS/اندروید حجم : 10/698,2 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


80 Days

سیاست و بازاریابی


دور دنیا در هشتاد روز یکی از ماجراجویانه ترین داستان‌هاییست که شنیده‌ایم و به همین دلیل اقتباسی از آن را در این لیست داریم. در این بازی هیجان‌انگیز شما نقش دستیار آقای Fogg’s assistant را دارید که قصد دارد در طی هشتاد روز دور دنیا را بچرخد و مسئولیت فراهم کردن قطار، هواپیما و حتی زیردریایی را به شما سپرده است. بازی سریع پیش می‌رود و واقعا می‌توانید دور دنیا در هشتاد روز را تجربه کنید.

سیاست و بازاریابی

80 Days قیمت : 4.99 دلار سازنده : inkle Ltd سیستم عامل : اندروید و iOS حجم : 193.3/160 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Genshin Impact

سیاست و بازاریابی


بازی Genshin Impact یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین عناوین سبک ماجراجویی است که امسال حسابی سر و صدا به پا کرد و به زلدای موبایل مشهور شد.
گنشین ایمپکت یک بازی جهان‌باز یا Open world است که به شما اجازه می‌دهد دنیای اطرافتان را کشف کنید و یک محور داستانی جالب هم دارد. در داستان بازی شما در نقش کاراکتری هستید که یک خواهر یا برادر دوقلو -به انتخاب خودتان- دارد که توسط نیمه خدایی خشمگین از او جدا شده و حالا باید به دنبال او بگردد. در میانه‌ی همین جست و جو با شخصیت‌های دیگری آشنا می‌شوید و خرده‌روایت‌های افراد دیگر هم به داستانتان اضافه می‌شود تا یک ماجراجویی تمام عیار شکل بگیرد.
اگر بخواهیم از نقاط قوت بازی بگوییم، می‌توانیم کاراکترهای متنوع، ماموریت‌های مختلف، طراحی بصری زیبا و بسیاری نکات دیگر را لیست کنیم اما در مقابل، حجم بالای بازی خصوصا در آپدیت اخیر هم قابل ذکر است. در کل اگر سخت‌افزار مناسبی دارید این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

سیاست و بازاریابی

Genshin Impact قیمت : رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای سازنده : miHOYO Limited سیستم عامل : اندروید و iOS حجم : 2600/5136 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Grand Mountain Adventure

سیاست و بازاریابی


Grand Mountain Adventure هم از بازی‌های جدیدی است که در این سبک ارائه شده و ترکیبی از رقابت اسکی و ماجراجویی است. بازی دو بخش دارد که به شما اجازه می‌دهد در بخش رقابت زمان‌دار شرکت کنید و یا اینکه در محیط گسترده‌ی اطراف به گشت و گذار بپردازید. پنج کوه متفاوت در طراحی گیم‌پلی گنجانده شده است که مکان‌هایی در آن‌ها مخفی شده و شما باید آن‌ها را کشف کنید.
ممکن است در ابتدا کمی با کنترل‌های بازی سخت ارتباط برقرار کنید و برایتان عجیب باشند اما به سرعت به آن‌ها عادت می‌کنید. طراحی گرافیکی زیبا و گیم‌پلی روان بازی می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای بازیکنان فراهم کند.

سیاست و بازاریابی

Grand Mountain Adventure قیمت : رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای سازنده : Toppluva AB سیستم عامل : اندروید و iOS حجم : 597/337 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


OPUS: Rocket of Whispers

سیاست و بازاریابی


قسمت دوم از سه‌گانه‌ی OPUS هم یکی از بازی‌های ماجراجویی جدید و جذاب است. بدون بازی کردن قسمت اول هم می‌توانید با داستان ارتباط برقرار کنید اما مسلم است که تجربه‌ی یک مجموعه‌ی کامل لذت‌بخش‌تر است.
داستان از این قرار است که مدتی پیش دنیا دچار طاعون شده، افراد زیادی در سراسر سیاره جانشان را از دست داده‌اند و حالا ارواح ساکن سیاره شده اند. قبلا ارواح با یک موشک به فضا فرستاده می‌شدند اما دیگر کسی باقی نمانده که بتواند فضاپیما بسازد و فقط شما در قالب کاراکتری به نام «John» و یک جادوگر به اسم «Fei» بازمانده‌اید. در طول بازی باید اطراف را خوب بگردید و آیتم‌هایی جمع کنید که به ساختن فضاپیما کمک می‌کنند، گاهی هم باید آیتم‌ها را با فی به اشتراک بگذارید تا سرزمین‌های جدیدی در دسترس قرار بگیرند.

سیاست و بازاریابی

OPUS: Rocket of Whispers قیمت : رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای سازنده : SIGONO INC. سیستم عامل : اندروید و iOS حجم : 254.5/143 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


Sky: Children of the Light

سیاست و بازاریابی


استودیوی thatgamecompany هم یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی را منتشر کرده که Sky: Children of the Light نام دارد. شما در این بازی نقش کاراکتری را به عهده دارید که در پادشاهی آسمان زندگی می‌کند و فرزند نور است. سرزمین آسمان همیشه منشا نور و شادی بوده اما به خاطر یک نفرین همه چیز تغییر می‌کند، ستاره‌ها از آسمان پایین می‌افتند و شادی و نور از این سرزمین زیبا می‌رود.
شما باید با ماجراجویی در آسمان و زمین، منشا این نفرین را پیدا کنید تا ستاره‌ها دوباره به آسمان برگردند و نور گمشده دوباره آسمان را روشن کند.

سیاست و بازاریابی

Sky: Children of the Light قیمت : رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای سازنده : thatgamecompany inc سیستم عامل : اندروید و iOS حجم : 1100/963 مگابایت دانلود

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/166738/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!