سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

روش های جذب مشتری آنلاین در 3 ثانیه مقالات بازاریابی

روش های جذب مشتری آنلاین در 3 ثانیه
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - چگونه خریداران برای خرج کردن پول های خود یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین را انتخاب می‌کنند؟ امروزه تقریباً تمام فروشگاه های شناخته شده و معروف محصولات مشابهی دارند. شما می توانید ست 10 تایی آشپزی را از فروشگاه های مختلف مانند تارگت، وال‌مارت و یا آمازون خریداری کنید. تجربه خرید متفاوت است. اما نتیجه همان است. چند روز بعد ست قابلمه و ماهی تابه به دست شما می رسد. اما کدام فروشگاه در جذب مشتری آنلاین موفق بوده است و به فروش دست می یابد؟ بر طبق گفته های استراتژیست دیجیتال،Brendan Kane، آن کسی پیروز است که بتواند توجه خریدار را به خود جلب کند و از طریق آن کسب درآمد کند.
این مقاله حاصل مصاحبه ویراستار مجله SUCCESS People با کین، نویسنده کتاب « چگونه در سه ثانیه مطرح شویم ؟» است. موضوع مصاحبه در خصوص جذب مشتری آنلاین است. کین با برخی از ستاره های مشهور موسیقی مانند سوئیفت تیلور، ریحانا و برندهای مشهوری مانند IKEA, Skechers وMTV همکاری کرده است. او توانسته است در عرض 30 روز یک میلیون فالوور فیسبوک به دست آورد. او همواره در حال آزمودن ایده های رسانه های اجتماعی است. اگر به دنبال جذب مشتری آنلاین هستید بهترین ایده های او که در زیر آمده است را دنبال کنید:
روش های جذب مشتری آنلاین
در کمتر از 3 ثانیه مشتری آنلاین را مجذوب خود کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


اینترنت جای بسیار شلوغی است. بنابراین لازم است سریعاً به مردم دسترسی یابید. چه در حال گذاشتن پست در تیک توک، یوتیوب و یا اینستاگرام هستید تنها سه ثانیه فرصت دارید تا قبل از این که بیننده از محتوای شما رد شود مجذوب شما گردد. تنها راه برای جذب مخاطب شناسایی الگوی محتوایی است که آنها مصرف می کنند -الگوی رقبا و فراتر از آن. کین می گوید:« اکثر مردم در هنگام باز کردن اینستاگرام، به تماشای رقیب پشت رقیب نمی نشینند. آنها تنها لبورن جیمز را می‌بینند که در حال بسکتبال است و یا کیم کارداشیان را می‌بینند که در مورد مد و فشن صحبت می کند.»
اینگونه لحظات را قطع کننده الگو (pattern interrupters)می‌نامد که به طرز چشمگیری توجه کاربر را می رباید و اولین قدم برای انجام کارهای جالب دیگر از طرف مخاطب مانند پیوستن به لیست ایمیل و یا خرید یک جفت کفش جدید است. اینکه کدام قطع کننده موثر است، نیاز به صرف زمان و تحقیق دارد. بنابراین هنگام تحقیق از خود سوال کنید:
چه چیزی باعث می‌شود تا افراد در صفحه من متوقف شوند؟ کدام محتوا جواب می دهد و کدام یک نمی دهد؟ آیا موضوع یا ساختار داستانی در داخل محتوای من وجود دارد که مردم از آن لذت ببرند؟ آهسته به پیش بروید هر محتوا را آزمایش کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


بسیاری از برندها در رسانه‌های اجتماعی به سرعت به پیش می‌روند. آنها در ظرف یک هفته 15 محتوا پست می کنند و همه آنها را در یک لحظه تحلیل می‌کنند. شاید ایده خوبی برای جذب مشتری آنلاین به نظر برسد، اما تسلط بر رسانه های اجتماعی مستلزم داشتن چشمان تیزبین و جزء نگر است.
شما باید سرعت خود را کاهش دهید و بر روی داده ها تامل کنید. شاید این کار به خصوص زمانی که به دنبال رسیدن به حجم معینی از محتوا هستید دشوار باشد. کیم می گوید:« بسیاری از افراد درگیر برنامه‌ریزی پست‌ گذاشتن هستند. آنها تصور می کنند هر روز، یک روز در میان و یا سه روز یکبار باید پست بگذارند و سپس در این فرایند غرق می شوند. اما بیایید تحقیق خود را انجام دهیم، فرضیه ای را که تصور می کنیم جواب می دهد شناسایی کنیم، یک محتوا بسازیم و سپس فرضیه خود را آزمایش کنیم.»
اگر معتقد هستید که یک عکس و یا ویدیو خاص می‌تواند تعامل برانگیز باشد فرضیه خود را شروع کنید. در هر مرحله از تکرار تا آزمایش، فرایند را به دقت زیر نظر داشته باشید. آنگاه در می یابید که آیا این ایده توانسته فالوورهای جدید به ارمغان آورد یا خیر. اگر چنین نیست، حداقل می دانید که این فرضیه جواب نمی دهد. آنگاه می توانید به سراغ یک ایده جدید و ناب دیگر بروید و این فرآیند را تکرار کنید تا زمانی که کشف کنید چه چیزی واقعاً موثر است.
شخصی برخورد کنید. یک مدل ارتباطی خوب با مخاطب بیابید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


تصور کنید شما یک مدیر بازاریابی شرکتی هستید که محصولات عطر به فروش می رساند و شما قصد دارید در فصل بعدی فروش شرکت را افزایش دهید. تصمیم می گیرید که پیام شرکت را از نو بسازید و تمرکز خود را بر روی ارزش می گذارید. در پیش نویس برند شما نوشته شده که «بوی خوش شان اجتماعی افراد را می رساند.» ایده هایی نیز وجود دارد که دیگران بوی خوش را تقدیر می کنند. اما تنها یک مشکل وجود دارد. به گفته کین «فقط ده درصد مردم جهان تنها از طریق ارزش ها و ایده ها، جهان پیرامون خود را درک می کنند.» کین می گوید:« در واقع آنچه ما شناسایی کرده ایم یک ارتباطات ریاضی است. 6 روش مختلف وجود دارد که مردم از طریق آنها جهان پیرامون خود را درک می کنند. ما به هر شش روش دست یافته ایم، اما معمولاً یک الی دو روش نقاط قوت ما را تشکیل می دهد و بقیه نقاط ضعف هستند.»
شش روشی که مردم از طریق آن جهان خود را درک می کنند:
از طریق احساسات و عواطف از طریق حقایق و منطق از طریق سرگرمی و شوخ طبعی از طریق ارزش ها و نظرات از طریق تخیل و تعامل از طریق عمل کین می گوید:« برندها باید بر روی احساسات، حقایق و سرگرمی تمرکز کنند. زیرا 75 درصد مردم از طریق آن جهان خود را درک می کنند. همچنین پرهیز از ابراز عقیده و زبان مبتنی بر عمل نیز مفید است.» به گفته کین تنها 15 درصد مردم دوست دارند که به آنها گفته شود چه کاری انجام دهند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/206364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدیرعامل اپل: در مقابل شکایت دولت آمریکا ایستادگی می‌کنیم

نخستین گجت 6G با 20 برابر سرعت 5G تولید شد

بلومبرگ تمام دستگاه‌هایی که احتمالاً هفته آینده توسط اپل معرفی می‌شود را فاش کرد

سامسونگ مشکل جدید آیفون را به سخره گرفت

داده‌های 22 ساله‌ی رصدخانه‌ی پرتو ایکسِ «چاندرا»از سحابی crab

گوشی سونی اکسپریا 1 VI لو رفت؛ مشخصات دوربین، باتری و پردازنده اینجاست

کشف رفتار جالب یک اورانگوتان در مواجهه با زخم

نگاه نزدیک کاوشگرِ استقامت به صخره ای در مریخ

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

گلکسی S21 بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را ندارد

تبلت HTC با تراشه Unisoc و باتری 7,000mAh معرفی شد

تصویر روز ناسا؛ کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم

تیم کوک: اپل مزایایی دارد که باعث برتری هوش مصنوعی آن نسبت به رقبا می‌شود

این بازی جدید کابوس کالاف دیوتی می‌شود؟

تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد

شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است

عصبانیت حتی برای 1 دقیقه هم برای قلب مضر است

برنامه‌های دولتی در گوگل پلی برچسب ویژه دریافت می‌کنند

امکان نمایش متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای احتمالاً یک ویژگی مخصوص کاربران پریمیوم می‌شود

طراحی، مشخصات و قیمت Nokia 3210 2024 فاش شد

ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

گروهی از هنرمندان آمریکایی از هوش مصنوعی گوگل به دلیل نقض کپی‌رایت شکایت کردند

شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند

کاخ رسانه تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی carina در آسمان نیمکره جنوبی

اپل واچ مجوز پزشکی مهمی را از سازمان غذا و دارو آمریکا دریافت کرد

آغاز دور جدید اکتشافات چین در نیمه پنهان ماه

اختراعی که «مرد عنکبوتی» را بی‌اعتبار می‌کند!

ناسا برای طوفان‌های شدید خورشیدی در مریخ آماده می‌شود

کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه آماده همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری

گزارش مالی اپل از کاهش 10 درصدی فروش آیفون و برنامه 110 میلیارد دلاری برای بازخرید سهام خبر می‌دهد

مدیرعامل بیمه دی:دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

با پیروزی انقلاب اسلامی مولفه‌های بومی وارد اقتصاد شد

عناصر خلاق در اقتصاد کشور باید شناسایی شوند

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی

دانشمندان یک «خطای فنی» در لبه کیهان کشف کردند

آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست

شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد

بتمن برمی‌گردد؛ اما در قالب یک بازی واقعیت مجازی

این «پلاستیک زنده» خودش را نابود می‌کند

تجلیل از نیروهای شرکتی و خدماتی بنیاد کرمانشاه

ردمی K70 اولترا احتمالا در تابستان سال جاری معرفی خواهد شد

پیدا شدن ماهواره‌ای که 25 سال گم شده‌ بود

گوشی جدید ویوو با نمایشگر 120 هرتز و باتری غول‌پیکر رونمایی شد

کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان

کاهش دمای گوشی پس از داغ کردن در شرایط مختلف

انجام 20 دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند

سبک زندگی سالم بر ژنتیک غلبه می‌کند

گوگل برای تبدیل‌شدن به موتور جست‌و‌جو سافاری، 20 میلیارد دلار به اپل داد