سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/739949/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شفاف‌سازی در ماموریت‌ها جزو تاکیدات اولیه ما در بنیاد است

استاندار کرمانشاه: خون پاک شهدا پشتوانه محکم انقلاب اسلامی است

شناخت مشی شهدا و ایثارگران موثرترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

این رقیب اصلی ردمی توربو 3 است؛ موبایلی با شارژ 120 وات و نمایشگر 6 هزار نیت

نرم‌افزار پرحاشیه‌ای که خطر مرگ به‌همراه دارد؛ FDA فراخوان صادر کرد

جوکر به بازی MultiVersus می‌آید

آپدیت اول پیکسل 8a قابلیتی هیجان‌انگیز را به این گوشی می‌آورد

چرا گربه‌ها همیشه روی چهار دست و پا فرود می‌آیند؟

جزیره‌ی خوشمزه‌ها/ اولین گردهمایی بزرگ سرآشپزهای ایرانی در کیش

گوشی پرچمدار خوش‌قیمت؛ مشخصات آیکو نئو 9S پرو پلاس لو رفت

اندروید 15 تجربه فیلمبرداری گوشی‌ها را بهتر می‌کند؟

گوشی گیمینگ اقتصادی 2024 ریلمی در راه است

مدیرعامل سابق گوگل زمانی به فکر خرید تیک تاک بوده است

تصاویری از مرکز کهکشان راه شیری که توسط تلسکوپ بسیار بزرگ ESO ثبت شده است

کشف محققان با کمک هوش مصنوعی؛ زبان نهنگ عنبر احتمالاً همانند انسان «الفبایی» است

ایمپلنت مغزی نورالینک در انسان دچار اختلال شد

ربات اپتیموس حالا می‌تواند در کارخانه تسلا کارهای واقعی انجام دهد

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «شیخ‌شعبانی»

اولویت اصلی دولت رسیدگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است

دهه کرامت با حال و هوای شهدایی/اجلاسیه‌های کنگره 12هزار شهید استان تهران در دهه کرامت آغاز می‌شود

انتشار One UI 6.1 برای گلکسی S22 از سر گرفته شد

آیا واتساپ در کشور چین رفع فیلتر شده است؟

نتایج بنچمارک M4 ادعاهای اپل در مورد آیپد پرو را تأیید می‌کند

معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها

گلکسی واچ 7 برای تشخیص اختلالات قلبی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

ایالات متحده مجوز فروش تراشه به هواوی را لغو کرد

ایجاد شکل خاصی از گرافن برای بهبود باتری سدیم یون

منتظر قهرمانان محبوب بیشتری در Marvel Rivals باشید

ابداع پارچه‌ای نازک‌تر از موی انسان که جاذب صداست

1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

نام مدیرعامل بعدی اپل فاش شد

نسخه ماد شده بازی Minecraft فوق‌العاده به نظر می‌رسد

دیوار مرگ؛ پیشنهادی هیجان انگیز برای ایمنی فضانوردان در ماه

قیمت موتورولا Razr 50 Ultra به‌بیرون درز کرد

رئیس جمهور: سرعت اینترنت نباید منجر به ناراحتی گیمرها شود!

اینتل درصدد رفع مشکل ناپایداری پردازنده‌های خود برآمد

دیدار مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز معزز حمید گلچی در قم

جانبازان گرانقدر در صف اول ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت هستند

مایکروسافت همچنان به اخراج کارمندان Xbox ادامه می‌دهد

مایکروسافت هوش مصنوعی «فوق سری و ایزوله» برای سازمان اطلاعات آمریکا تولید کرد

راه‌های مقابله با انتشار حشرات در هوای گرم بدون استفاده از حشره کش

دیدار نماینده تام ‌الاختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کنسولگری ایران

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از خانواده شهید «کریمی»

حدود 1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

هواوی Pura 70 اولترا به‌عنوان پادشاه جدید دوربین‌های موبایل معرفی شد

مردی که مانند «زبل خان» اینجا، آنجا و همه جا هست!

کاهش زمان سرددَم کردن قهوه از 24 ساعت به 3 دقیقه

ستاد ارتباطات مردمی در مرکز توانبخشی ایثار قم برپا شد