سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت با درگاه USB-C و پردازنده نسل دهمی اینتل رونمایی شد اخبار

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت در دو مدل 13/5 و 15 اینچ با درگاه USB-C، پردازنده‌ی نسل دهم آیس لیک اینتل و قابلیت شارژ سریع رونمایی شد.

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 13/5 اینچ با داشتن قدرت سخت‌افزاری بالا در کنار بهره‌مندی از طراحی جذاب و امکان حمل راحت، از سوی بسیاری از رسانه‌های فناوری‌محور در دسته‌ی برترین لپ‌تاپ‌های سال 2017 جای گرفت. ردموندی‌ها به امید تکرار موفقیت، تصمیم گرفتند فرمول سرفیس لپ‌تاپ را در مدل دوم نیز تکرار کنند. با این‌حال مایکروسافت با معرفی مدل جدید خانواده‌ی سرفیس لپ‌تاپ ، تصمیم گرفته است تغییرات مهمی را از چند جنبه در این خانواده اعمال کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات، بهره‌مندی سرفیس لپ‌تاپ 3 (Microsoft Surface Laptop 3) از درگاه USB-C است؛ درگاهی که مدت‌ها است کاربران مایکروسافت منتظر حضور آن در این خانواده از لپ‌تاپ‌ها هستند. سرفیس لپ‌تاپ 3 برخلاف اعضای قبلی این خانواده، در کنار مدل 13/5 اینچ، یک مدل 15 اینچ نیز دارد؛ در واقع همین موضوع را می‌توان بزرگ‌ترین تغییر اعمال‌شده در خانواده‌ی سرفیس لپ‌تاپ به‌شمار آورد. هر دو مدل 13/5 و 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 از درگاه جدید USB-C بهره‌مند هستند که به نوعی به ترند امسال تبدیل شده است. در ضمن ردموندی‌ها، درگاه USB-C را به سرفیس پرو 7 نیز آورده‌اند. تا پیش از معرفی سرفیس لپ‌تاپ 3، اگر به تهیه‌ی محصولی 15 اینچ از مایکروسافت علاقه داشتید، مجبور بودید با پرداخت هزینه‌ی زیاد، سرفیس بوک را تهیه کنید؛ محصولی که از نمایشگر جداشدنی و قلم لمسی (استایلوس) بهره‌مند است.
نکته‌ی جالب‌توجه این است که مایکروسافت در مدل 15 اینچ سرفیس لپ‌تاپ 3 از پوشش معروف آلکانترا در اطراف کیبورد استفاده نکرده است. به‌جای آلکانترا، در مدل 15 اینچ سرفیس لپ‌تاپ 3 شاهد یک بدنه‌ی تمام‌فلزی از جنس آلومینیوم ماشین‌کاری‌شده هستیم تا این محصول بیشتر از قبل ظاهری پریمیوم و جذاب داشته باشد. بهره‌مندی سرفیس لپ‌تاپ 3 از بدنه‌ی فلزی خبر خوبی برای آن کسانی است که همواره به خانواده‌ی سرفیس‌ لپ‌تاپ علاقه‌مند بوده‌اند، اما نتوانسته‌اند با پوشش آلکانترا ارتباط چندانی برقرار کنند و به همین علت از خرید این لپ‌تاپ‌ها خودداری کرده‌اند. مایکروسافت مدعی است که کاربران می‌توانند با استفاده از تنها یک انگشت، سرفیس لپ‌تاپ 3 را باز کنند. افزون بر این‌ها، در اطراف نمایشگر مدل فلزی سرفیس لپ‌تاپ 3 هیچ‌گونه سوراخی برای بلندگو وجود ندارد. سرفیس لپ‌تاپ 2 مایکروسافت از کیبوردی بهره می‌گرفت که کلیدهای آن به هنگام فشار دادن، عمقی 1/5 میلی‌متری را طی می‌کردند؛ اما این میزان در سرفیس لپ‌تاپ 3 به 1/3 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. مایکروسافت می‌گوید که به‌هنگام تایپ با سرفیس لپ‌تاپ 3، تقریبا هیچ نوع صدایی از کیبورد آن شنیده نمی‌شود که در نوع خود بسیار عالی است.
مایکروسافت افزون بر اضافه کردن مدل 15 اینچی به خانواده‌ی سرفیس لپ‌تاپ، تغییرات مهمی دیگری را نیز سرفیس لپ‌تاپ 3 اعمال کرده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به عرضه‌ی این محصول در یک رنگ جدید اشاره کنیم؛ بر اساس اعلام رسمی ردموندی‌ها، کاربران خواهند توانست سرفیس لپ‌تاپ 3 را در رنگ جذابی شبیه به ماسه‌سنگ تهیه کنند. یکی دیگر از نکات مهم مرتبط به محصول جدید مایکروسافت این است که سرفیس لپ‌تاپ 3 از فناوری شارژ‌ سریع پشتیبانی می‌کند؛ ظاهرا این فناوری می‌تواند درصد شارژ باتری دستگاه را در کمتر از یک ساعت از صفر به 80 برساند که در نوع خود بسیار جالب‌توجه است. امکان شارژ دستگاه هم از طریق درگاه USB-C وجود دارد و هم از طریق درگاه Surface Connector. افزون بر این‌ها، سرفیس لپ‌تاپ 3 در مقایسه با سرفیس لپ‌تاپ 2 از ترک‌پدی 20 درصد بزرگ‌تر با پشتیبانی از درایورهای Windows Precision بهره می‌گیرد و با یک بار شارژ، تمام طول روز را دوام می‌آورد.
در زمینه‌ی مشخصات فنی، ظاهرا مدل 15 اینچ حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. برای نخستین بار در تاریخ محصولات سری سرفیس لپ‌تاپ، مدل 15 اینچ سرفیس لپ‌تاپ 3 به نسخه‌ی سفارشی‌سازی‌شده‌ی پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 مجهز شده است که ردموندی‌ها از آن با نام «نسخه‌ی سرفیس رایزن» (Ryzen Surface Edition) یاد می‌کنند؛ ظاهرا مایکروسافت در فرآیند تولید این تراشه با AMD همکاری نزدیکی داشته است. این شرکت می‌گوید که تراشه‌ی موردبحث، سریع‌ترین تراشه در بین تمام لپ‌تاپ‌های هم‌رده با سرفیس لپ‌تاپ 3 به‌شمار می‌آید. در کنار این‌ها مایکروسافت می‌گوید که نسخه‌ی سفارشی‌سازی‌شده‌ی رایزن 7 از حافظه‌ی گرافیکی مجتمع بیشتری نسبت به مدل‌های استاندارد بهره می‌گیرد. در ضمن سرفیس‌ لپ‌تاپ 3 مدل 15 اینچ از حداکثر 32 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4x در کنار حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD بهره می‌گیرد. نکته‌ی جالب این است که کاربر می‌تواند حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD این دستگاه را عوض کند؛ در واقع سرفیس لپ‌تاپ 3 از حافظه‌ی SSD قابل‌تعویض بهره‌مند است که برای یک اولترابوک ، قابلیت جالبی به‌شمار می‌آید.
در مدل 13/5 اینچ سرفیس لپ‌تاپ 3 شاهد استفاده از مجموعه‌‌ای از تراشه‌‌های نسل دهمی سری Core اینتل هستیم. مایکروسافت ادعا می‌کند که تراشه‌ی چهار هسته‌ای مدل 13/5 اینچ به‌میزان دو برابر سریع‌تر از پردازنده‌ی سرفیس لپ‌تاپ 2 و سه برابر سریع‌تر از پردازنده‌ی مک‌بوک ایر اپل است. همچنین در مدل 13/5 اینچ، انتخاب‌های محدودتری در زمینه‌ی حافظه‌ی رم پیش‌روی کاربر وجود دارد. مدل 13/5 اینچ از نهایتا 16 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4x بهره می‌گیرد؛ در ضمن این دستگاه از حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD استفاده می‌کند. حافظه‌ی SSD مدل 13/5 اینچ نیز همچون مدل 15 اینچ، توسط کاربر قابل‌تعویض است. ردموندی‌ها قصد دارند سرفیس لپ‌تاپ 3 را با قیمت پایه‌ی 999 دلار (برای مدل 13/5 اینچ) و 1٬199 دلار (برای مدل 15) روانه‌ی بازار کنند. امکان پیش‌خرید سرفیس لپ‌تاپ 3 از همین حالا آغاز شده است و این محصول در تاریخ 22 اکتبر 2019 (30 مهر 1398) به‌صورت رسمی وارد بازار خواهد شد. دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد محصول جدید مایکروسافت چیست؟ قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق لپ‌تاپ‌های ایسوس ، ایسر ، مک‌بوک‌های اپل ، انواع لپ‌تاپ لنوو و محصولات دل و اچ پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. مشاهده لیست قیمت لپ‌تاپ
این مقاله در حال به‌روزرسانی است و تصاویر و جزئیات بیشتر درمورد سرفیس لپ‌تاپ 3، به‌زودی اضافه می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/91991/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!