دیجیپی فروش اقساطی را در فروشگاههای اینترنتی بیشتری آغاز میکند
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - دیجیپی که امسال بیش از همه روی فروش اقساطی در دیجیکالا متمرکز بود، قصد دارد در فروشگاههای اینترنتی دیگر نیز فروش قسطی را آغاز کند.
دیجیپی دو سال پیش فعالیتش را بهعنوان بازوی فناوری مالی خدمات پرداخت اعتباری و خدمات پرداخت و کیفپول دیجیکالا آغاز کرد. سال 2020، این اپلیکیشن بیش از یکمیلیون بار نصب و بیش از پنجمیلیون و صدهزار تراکنش در کیفپول آن ثبت شده است. بهگزارش زومیت ، دیجیپی امروز یکشنبه، 17 اسفند، با برگزاری مراسمی آنلاین، دربارهی نخستین گزارش رسمی عملکردش در بازهی زمانی دی 1398 تا دی 1399 (سال 2020) صحبت و در سه بخش خدمات پرداخت اعتباری و خدمات پرداخت و کیفپول و سوپراپلیکیشن و پلتفرم خدمات آماری ارائه کرد.
مدیرعامل دیجیپی سوپراپلیکیشن دیجیپی دربردارندهی 16 مینیاپلیکیشن شامل شارژ، پرداخت قبض، خرید اقساطی، کارتبهکارت، بستهی اینترنت، عوارض جادهای، جریمهی خودرو، طرح ترافیک، اعتبارسنجی، خیریه، شارژ کیفپول فیلم و سریال، بیمه و تاکسی است. طبق گزارش دیجیپی، مردان بیشتر از زنان از این اپلیکیشن استفاده میکنند؛ بهگونهای که 22/8 درصد از کاربران سوپراپلیکیشن دیجیپی را زنان و 77/2 درصد آنها را مردان تشکیل میدهند. گروه سنی 25 تا 34 سال نیز بیشتر از دیگر گروههای سنی از این اپلیکیشن استفاده میکنند و حدود 40 درصد از کل کاربران را شامل میشوند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/186896/