سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازاريابي

ریتارگتینگ چیست؟ تبلیغات ریتارگتینگ چطور کار می‌کند؟

سیاست و بازاریابی - ریتارگتینگ (Retargeting) یا آنچه که به اصطلاح تحت عنوان ریمارکتینگ (سرفصل موضوعی کلی‌تر) نیز شناخته می‌شود، روشی در تبلیغات آنلاین است که به کمک آن شما می‌توانید کاربرانی را که بعد از بازدید از وب سایت شما آن را ترک کرده‌اند مجدداً به وب سایت بازگردانید. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده‌است برای عمده وب سایت‌های موجود در دنیا صرفاً ۲ درصد از ترافیک اولیه که وارد یک سایت می‌شوند تبدیل (Convert) به اهداف اولیه می‌شوند.

پارماتیک؛ نقش برندینگ در کسب‌و‌کارهای اینترنتی

سیاست و بازاریابی - برند بودن یک کسب‌و‌کار اینترنتی می‌تواند بر فروش محصولات آن برند تأثیر به‌سزایی داشته باشد. متخصصان برند همواره می کوشند تا یک کسب‌و‌کار را به یک برند تبدیل کنند.

تله کلیک یا Clickbait چیست؟ حقیقتی شوکه‌کننده و جذاب درباره اینترنت و بازاریابی

سیاست و بازاریابی - تله کلیک همه‌ی آن لینک‌های اینترنتی و پست‌های شبکه‌ی اجتماعی هستند که با تیترهایی جذاب، شما را به کلیک کردن و خواندن محتوا جذب می‌کنند.

آمیخته بازاریابی یا بازاریابی ترکیبی چیست؟

سیاست و بازاریابی - کسب و کارها همیشه از تکنیک‌ها و ابزارهای بازاریابی متنوع برای تبلیغ و فروش خود استفاده می‌کنند اما اصطلاح “آمیخته ...

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی چیست؟

سیاست و بازاریابی - موبایل مارکتینگ یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است. در واقع افراد با استفاده ...

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی چیست؟

سیاست و بازاریابی - آیا ممکن است کسی را بیابید که اهمیت و تاثیرگذاری تصویر اولیه یک برند را نادیده بگیرد؟ خود شما برای خرید یا تهیه یک محصول ...

فیلیپ کاتلر کیست؟ + ۲۷ درس بازاریابی از او

سیاست و بازاریابی - برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن در دنیای بازاریابی و استفاده درست از استراتژی های آن در بازاریابی دیجیتال هیچ چیز به ...

دیجیتال برندینگ یا برندسازی دیجیتال چیست؟

سیاست و بازاریابی - آیا کتاب غرور و تعصب اثر جین آستن را خوانده‌اید؟ حتما می‌گویید ادبیات چه ربطی به دیجیتال برندینگ دارد. اما شاید جالب ...

چند نمونه ارزش پیشنهادی برند برتر در جهان

سیاست و بازاریابی - آیا به عشق در یک نگاه اعتقاد دارید؟ شاید این سوال کمی به نظرتان بی ربط برسد. اما اگر افق دید خود را مقداری گسترده‌تر ...

استفاده از تست A/B در کمپین‌های بازاریابی

سیاست و بازاریابی - آیا هنوز موفق نشده‌اید بازار مورد نظر را برای عرضه محصولات خود به دست آورید؟ یا شاید برایتان جای سوال است که چطور در ...

داستان برند آرم؛ معمار دنیای هوشمند فردا

بازاریابی و سیاست-آرم یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های فعال در دنیای پردازنده است که با معماری انقلابی خود، صنعت طراحی پردازنده را خصوصا در حوزه موبایل، متحول کرد.

ماجرای جالب شکل گیری برند مرسدس بنز براساس یک لغت اسپانیایی

بازاریابی و سیاست-وقتی صحبت از خودروهای لوکس می شود، مرسدس بنز یکی از اولین برندهایی است که به ذهن خطور می کند. نام این شرکت آلمانی همواره با کیفیت و تجمل گره خورده و محصولات آن طرفداران بی شماری در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران دارند

مسیر مطالعه بازاریابی و فروش؛ چه کتاب‌هایی را بخوانیم؟

بازاریابی و سیاست-بازاریابی و فروش از جمله مشاغلی است که تجربه در آن حرف اول را می‌زند، اما لازم نیست که انسان همه چیز را خودش تجربه کند. در این نوشته مجموعه‌ای از کتاب‌های مفید را گردآورده‌ایم تا به شما در مسیر موفقیت در فروش کمک کنیم.

نگاهی به سیر تاریخی تبلیغات کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - کوکاکولا یکی از قدیمی ترین برندهای تاریخ آمریکا است، که امروز در سراسر جهان شناخته شده است و محصولاتش به فروش می رسد. ...

شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی

سیاست و بازاریابی - همان چیزی که این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشکیل می‌دهد تا جایی که موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه ...

بانکها و ۱۰ شعار تبلیغاتی برتر سال ۲۰۰۸

سیاست و بازاریابی - معمولاً لیستهای برترین ها و بهترین ها، برای خوانندگان دارای جذابیت است. لیستهایی مثل لیست ثروتمندترین افراد که forbes هر ...

طراحی پرسشنامه در تحقیقات بازاریابی

سیاست و بازاریابی - در همۀ تحقیقات علمی و پایان نامه های دانشجویی، در مورد مولفه های مختلف تحقیق مانند ادبیات موضوع، مدل مفهومی، روش تحقیق و ...

برندسازی و استفاده از تئوری شرطی شدن پاولف

سیاست و بازاریابی - ایوان پاولف، زیست‌شناس معروف اهل روسیه است، شاید در نگاه اول، ارتباط بین زیست شناس و برندسازی برای شما واضح نباشد! وی ...

بازاریابی محصولات حلال

سیاست و بازاریابی - امروز، اسلام سریعترین مذهب در حال رشد بر روی زمین است، تخمین زده می شود جمعیت جهان تا سال ۲۰۲۰ به ۳ میلیارد نفر برسد. ...

بازاریابی جهانی برای کسب و کارهای کوچک

سیاست و بازاریابی - این یادداشت مروری بر کتاب «همه‌ کسب و کار‌ها محلی است» اثر جان کلچ و کاترینا جاکز است. جان کلچ، رییس مهم‌ترین دانشکده‌ ...

بزرگان تبلیغات : ویلیام برنباخ

سیاست و بازاریابی - آقای ویلیام برن باخ از بزرگان تبلیغات جهان محسوب می شود. ایشان متولد سال ۱۹۱۱ در آمریکا بوده و در سال ۱۹۸۲ چشم از جهان ...

آن چه باید از تبلیغات بدانید (۲)

سیاست و بازاریابی - در ادامه قسمت قبل مطلب « آن چه باید از تبلیغات بدانید » در این قسمت به بررسی انواع تبلیغات می پردازیم. در واقع تبلیغات ...

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

سیاست و بازاریابی - مدیران و مشاوران، همواره نگاه ویژه‌ای به تبلیغات دارند، به اعتقاد عموم مدیران، تبلیغ را باید مهمترین عامل در عنصر ...

بازاریابی در نقطه خرید را بشناسیم

سیاست و بازاریابی - تاثیرگذاری تبلیغات در نقطه ی خرید موجب شده است که این روش از تبلیغات به سرعت در حال رشد باشد. قبلاً در مطلب « بازاریابی ...

راهکارهای برندسازی با روابط عمومی

سیاست و بازاریابی - اینجا می خواهیم در مورد راهکارهای برندسازی با روابط عمومی بگوییم، نکته اساسی اینجاست که برندسازی تبدیل به یکی از عوامل ...

تثبیت برند و ابتکار کوکاکولا

سیاست و بازاریابی - یکی از رایج ترین تکنیکهای تبلیغ محصولات و نام شرکتها، تکنیکی است موسوم به Brand Placement یا Product Placement که در ...

آدیداس یک برند کارا

سیاست و بازاریابی - نوآوری بخش جدانشدنی نامهای تجاری و برندهای بزرگ امروز دنیا است؛ آدیداس هم از قانون مستثنی نیست. آدولف (معروف به ادی) ...

نقطه طلایی پاساژ را پیدا کنید

سیاست و بازاریابی - یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای کسی که می‌خواهد داخل پاساژ صاحب مغازه شود، این است که این مغازه کجای پاساژ باشد تا بتواند ...

۱۰ نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی

سیاست و بازاریابی - ۱ - سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید تنها ابزار بازاریاب و فروشنده تلفنی ، صدای اوست. بنابر این همان طور که یک ...

برند بیژن چگونه خلق شد؟

سیاست و بازاریابی - بیژن پاکزاد میلیاردر ایرانی مقیم آمریکا، چندی پیش درگذشت . در این مطلب به برخی از جنبه های این برند معروف و لوکس پرداخته ...

آیا واقعاً بازاریابی لازم است ؟

سیاست و بازاریابی - در هر کسب و کاری که مشغول به کار باشید، حتماً واژه ی بازاریابی و خیلی از اصطلاحات مرتبط با آن را بارها و بارها از افرادی ...

تفاوت بازاریابی و روابط عمومی

سیاست و بازاریابی - تفاوت بازاریابی و روابط عمومی در چیست؟ روابط‌عمومی و بازاریابی دو حوزه‌ای هستند که تا مدت‌ها پیش عملکرد آنها در داخل ...

برای آنها که به خرید اعتیاد دارند !

سیاست و بازاریابی - جیمی ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف می‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و ...

چگونه یک وبلاگ گروهی پردرآمد بسازیم

سیاست و بازاریابی - در شرایطی که تعداد کل وبلاگ ها در اینترنت بیش از یکصد میلیون برآورد می شود، وبلاگ های شخصی که برای صاحبان خود پردرآمد ...

از خواسته های مشتری تا درک بازار

سیاست و بازاریابی - اجازه دهید ابتدا به بررسی دقیق اولین گام فرآیند بازاریابی بپردازیم، یعنی درک بازار و نیازها و خواسته های مشتری. ...

ساير مطالب

تقویت همکاری‌های ایران و اندونزی در حوزه نفت و انرژی، در دستور کار است

آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار شد

رفع نیازهای فناورانه صنعت پتروشیمی با استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی

عموم نمایندگان مجلس از رویکردهای وزارت نفت حمایت می‌کنند/ نمایشگاه نفت تهران سبب رونق در بازار تولیدکنندگان و پیمانکاران نفتی شد

نشست خبری معاون وزیر نفت و امضای قراردادهای همکاری در صنعت پتروشیمی

بهارِ صنعت گاز و دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه بیست‌وهفتم

صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی در حوزه پتروشیمی تأسیس می‌شود

60 لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب شارژ می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان همدان منصوب شد

انتشار فرم نظرسنجی‌ برای بهبود فرآیند ارزیابی صلاحیت و حمایت از شرکت‌های داخلی

تولید گاز و نفت با توسعه میدان‌های فرزاد بی و پارس جنوبی افزایش می‌یابد

عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه نفتی پارس جنوبی آغاز شد

نشست تخصصی «بایدها و نبایدهای دوگانه‌سوز شدن خودروها» برگزار شد

ذخیره‌سازی‌های بنزین در کشور وضعی مناسب دارد

دانش فنی زنجیره ارزش صنایع نفت و پتروشیمی بومی می‌شود

نشست خبری معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت در نمایشگاه نفت

فروش تابلوهای نقاشی قیر و نفت برای حمایت از انجمن اتیسم در نمایشگاه نفت تهران

نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت

بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت همسو با شعار سال 1402/ بخش دوم

توسعه میدان مشترک فرزاد بی وارد مرحله اجرایی شد

بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت همسو با شعار سال 1402/ بخش نخست

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت و گاز سرو قرارداد همکاری امضا کردند

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری از بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت بازدید کرد

حضور دانش‌بنیان‌ها در بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت نشان‌دهنده اعتماد به تولیدات جوانان ایرانی است

بازدید بی‌سابقه روزانه 30 هزار نفر از نمایشگاه نفت/ مردم را در صرفه‌جویی مصرف گاز ذی‌نفع می‌کنیم

امضای 170 قرارداد، تفاهم‌ و توافق‌نامه در بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت تهران

نفت و گاز گچساران توان تولید 652 هزار بشکه نفت را دارد

امضای توافقنامه‌ها و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نفت در نمایشگاه بیست‌وهفتم نفت

بخش خصوصی 111 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی می‌سازد/ آمادگی برای تبدیل 930 هزار خودرو تا سال 1405

دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت ملی گاز ایران در لبه فناوری است

شرکت نفت و گاز اروندان برای کاهش آلودگی هیدروکربن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

پیشی گرفتن تعداد سازندگان ایرانی از تأمین کنندگان در فهرست بلند صنعت نفت

بومی‌سازی یک محصول راهبردی با حمایت شرکت نفت فلات قاره ایران

پژوهشگاه نفت در سومین روز نمایشگاه نفت بیست‌وهفتم 5 قرارداد و تفاهم‌نامه امضا کرد

بازدید وزیر نفت از ستاد خبری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

پیشرفت 61 درصدی پروژه حفاری 10 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی

کتاب «کاربرد شبکه‌های عصبی مصنوعی در مهندسی نفت» رونمایی شد

تفاهم‌نامه آموزشی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با سازمان فنی حرفه‌ای کشور تمدید شد

پشتیبانی تخصصی شرکت ملی گاز ایران از تولیدکنندگان ساخت داخل

آذربایجان شرقی سال 1402 استان سبز گازرسانی می‌شود

همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای جهانی انرژی برگزار شد

نشست خبری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در نمایشگاه نفت

تولید روزانه 10 میلیون مترمکعب گاز به‌صورت زودهنگام از 3 میدان برای 1402

اتصال صنعت پتروشیمی به صنعت دارو ارزش‌افزوده بالایی برای کشور ایجاد می‌کند

شرکت نفت مناطق مرکزی یک قرارداد و 2 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

فشارافزایی در پارس جنوبی؛ طلیعه اتکا به توان فنی و مهندسی داخلی

آمادگی شرکت ملی نفت ایران برای اجاره بلندمدت دکل‌های حفاری

بازدید سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت

آزمون استخدامی نفت در سلامت و آرامش کامل برگزار شد

3 دقیقه با بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

حجم انتقال گاز در سال 1402 به 280 میلیارد مترمکعب می‌رسد/ برون‌سپاری 7 ایستگاه تقویت فشار گاز

نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

افزایش حضور خارجی‌ها در نمایشگاه نفت 27 بیانگر ارتقای دیپلماسی انرژی کشور است

برنامه‌ریزی برای رفع دغدغه متانول مازاد در کشور

نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و آیین امضای 11 توافق‌نامه و تفاهم‌نامه

رونمایی از 100 استاندارد ملی - تخصصی صنعت نفت در نمایشگاه بیست‌وهفتم

فعال شدن دیپلماسی انرژی نقطه قوت وزارت نفت در دولت سیزدهم است/ تولید فناوری دانش‌بنیان رویکرد اصلی نمایشگاه نفت امسال

روند ناترازی انرژی با تولید بیشتر حل نمی‌شود/ بهینه‌سازی مصرف سوخت در سرلوحه کار همه حوزه‌های قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی وزیر نفت از بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت بازدید کرد

مدیریت مصرف سوخت صرفه‌جویی 16 میلیون لیتری روزانه سوخت را رقم می‌زند/ لزوم شتاب‌بخشی به روند خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل کشور

قرارداد امکان‌سنجی طرح سبک‌سازی نفت فوق سنگین میدان‌های غرب کارون امضا شد

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت تکین کودر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

گازهای مشعل در سراسر ایران طی دو سال و نیم آینده تعیین‌تکلیف می‌شوند / اجرای 1500 میلیارد تومان طرح دانش‌بنیان در مناطق نفت‌خیز جنوب

پژوهشگاه صنعت نفت و پتروشیمی خراسان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب 11 توافق‌نامه و تفاهم‌نامه امضا کردند

ساخت دستگاه‌های توربوکمپرسور بومی‌سازی شد/ امضای قرارداد ساخت و بومی‌سازی 14 توربوکمپرسور 15 مگاواتی

نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی گاز و امضای تفاهم‌نامه با یک شرکت دانش‌بنیان

خریداری و ساخت 3 هزار و 900 قلم کالا به ارزش 4 هزار میلیارد ریال در نفت و گاز گچساران

شیر واحد بخار پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی رونمایی شد

نشست مدیرعامل شرکت ملی حفاری با هیئت چینی در بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت

فهرست بلند نیازهای فناورانه صنعت نفت رونمایی شد

گام‌های پالایشگاه گاز پارسیان برای تحقق رشد تولید

بازدید وزیر نفت از دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت

شرکت نفت و گاز اروندان 7 قرارداد، توافق‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

سامانه پایش سفارش‌ها، خرید و انبار وزارت نفت تشریح شد

اولویت نخست معاونت علمی ریاست جمهوری صنعت نفت است

اعلام آمادگی شرکت ملی گاز برای اجرا و تکمیل پروژه‌های گازی عراق

معرفی 9 میلیارد دلار فرصت سرمایه‌گذاری تازه در صنعت پتروشیمی

نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی نفت و امضای 2 قرارداد نفتی

صنعت نفت اهرم محرکه اشتغالزایی و رفاه در کشور است

وزیر نفت را یکی از موفق‌ترین وزیران دولت سیزدهم می‌دانم

افزایش خیره‌کننده قراردادهای دانش‌بنیان و ساخت داخل شرکت اروندان در دولت سیزدهم

شرکت مهندسی و توسعه گاز و فولاد اکسین خوزستان قرارداد امضا کردند

امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری ایران و روسیه

سامانه‌های معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت رونمایی شدند

نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

سناتور ارشد آمریکایی: درآمد ایران بیش‌تر شده و ما هیچ غلطی نمی‌کنیم

اعلام حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از داخلی‌سازی اقلام و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت

بیانیه همکاری دوجانبه ایران و روسیه امضا شد/ لزوم به‌کارگیری بخش خصوصی دو کشور در عرصه همکاری‌های اقتصادی

تخصیص 90 درصدی حجم انتقال گاز جنوب و جنوب شرق ایران به صنایع و نیروگاه‌ها

اتصال نیروگاه‌های شمال خوزستان به خطوط انتقال گاز کشور

ایران و روسیه کریدور شمال – جنوب را تکمیل می‌کنند/ حجم تبادلات تجاری تهران-مسکو افزایش می‌یابد

حاشیه روز نخست بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

بررسی الگوهای سرمایه‌گذاری برای توسعه میدان‌های نفت و گاز با مشارکت روس‌ها

رفع نشتی از خط لوله نفت در عمق بیش از 60 متری آب‌های خلیج‌فارس انجام شد

توافق‌های ایران و روسیه در مسیر اجرایی شدن

استصنا و هلدینگ پتروفرهنگ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

ایران و روسیه با وجود تحریم‌ها همکاری‌های تنگاتنگی در حوزه انرژی دارند

ایران و روسیه باوجود تحریم‌ها همکاری‌های تنگاتنگی در حوزه انرژی دارند