سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی ۹۷ درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و ...

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ...

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

سیاست و بازاریابی - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بنیاد شهید تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ، حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ صفی‌خانی مدیر روابط عمومی این شرکت، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم ...

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - بیمه مرکزی ج.ا.ا موافقت خود با افزایش سرمایه‌ی شرکت بیمه دی را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نهاد ناظر ...

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

سیاست و بازاریابی - طی مراسمی که روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه و در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد، از شرکت بیمه دی به عنوان یکی از فعالین برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز ...

دیدار و تبریک نوروزی مدیرعامل محترم با همکاران ستادی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین شرکت، ضمن حضور در واحدهای ستادی با همکاران دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی ...

مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران مطرح کرد؛ بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاوردهای ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست. به گزارش ...

در دیدار نوروزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

سیاست و بازاریابی - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بیمه دی، میزبان اصحاب رسانه در ضیافت افطار

سیاست و بازاریابی - فعالان عرصه‌ی خبر و رسانه در ضیافت افطاری شرکت بیمه دی شرکت نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوشنبه ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۳ همزمان با ۲۸ ماه ...

دارندگان بیمه نامه بدنه بیمه دی از خدمات نوروزی ویژه بهره مند می شوند

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می دهد. به ...

شما برنده قرعه کشی پایان سال بیمه دی باشید

سیاست و بازاریابی - قرعه کشی پایان سال بیمه دی امشب آغاز و تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. شما می توانید از همین حالا با شماره گیری *۱۶۷۱# و نصب اپلیکیشن دی‌دار در قرعه کشی ۵ ...

برندگان قرعه کشی پایان سال بیمه دی مشخص شدند

سیاست و بازاریابی - قرعه کشی پایان سال بیمه دی در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ برگزار شد و ۱۰ برنده خوش شانس هدیه ۵ میلیون تومانی و ۵ برنده خوش شانس جایزه ۱۵ میلیون تومانی این شرکت که با ...

خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، به دارندگان بیمه نامه بدنه این شرکت ...

تداوم خدمت‌رسانی و پاسخگویی بیمه دی در نوروز ۱۴۰۳

سیاست و بازاریابی - بیمه دی طی تعطیلات سال نو نیز خدمت‌دهی به مشتریان و بیمه‌شدگان را دستور کار داشته و در راستای تکریم ایشان علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته با سرشماره ۱۶۷۱، کارشناسان ...

بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از غرفه‌ی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، طی دیدار از غرفه‌ی بیمه دی مطرح کرد:کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمه‌شدگان، به ویژه خانواده‌‌ی معزز ایثارگری، ...

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با مدیران ستادی و استانی

سیاست و بازاریابی - نشست مدیرعامل بیمه دی با هدف تشریح برنامه‌‌های این شرکت در ۱۴۰۳ ، با حضور معاونین و مدیران ستادی، به صورت حضوری و مدیران استانی و شعب، به صورت وبینار و برخط ...

انتصاب مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی در شرکت بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی، طی حکمی حمیدرضا علی‌محمدی را به سرپرستی مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی این شرکت منصوب نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ ...

لوح زرین‌ نو آوری برتر ایرانی به بیمه دی رسید

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران موفق به کسب تندیس و لوح این رویداد شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این جشنواره که ۲۱ اسفندماه ...

معرفی مدیران برتر بیمه دی، از سوی سندیکای بیمه‌گران

سیاست و بازاریابی - سندیکای بیمه‌گران ایران اعضاء فعال خود در کارگروه‌های تخصصی سال ۱۴۰۲ را، معرفی نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ براساس این گزارش، لیدا ...

بازدید رییس جمهور از غرفه بیمه دی

سیاست و بازاریابی - صبح امروز رییس جمهورطی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه بنیادشهید، در غرفه بیمه دی حاضر شد و در جریان اقدامات بیمه و نحوه خدمات رسانی این شرکت به جامعه ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه ...

برگزاری مجمع عمومی فوق‌‌العاده‌ی صاحبان سهام بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه دی در خصوص تصویب اساسنامه‌ی جدید این شرکت مطابق با نمونه‌ی ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و ...

مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم

سیاست و بازاریابی - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و شعب بیمه دی طی دو روز برگزار شد. به گزارش ...

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

سیاست و بازاریابی - برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با ...

رئیس بنیاد شهید در آستانه‌ی اعیاد شعبانیه و در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی مطرح کرد: قدردان زحمات بی‌دریغ کارکنان بیمه دی به خانواده ایثار و شهادت هستیم

سیاست و بازاریابی - قاضی‌زاده هاشمی گفت:ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، ...

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس بیمه دی، عنوان کرد: با استمرار توفیقات بیمه دی، درخشش این شرکت تدوام داشته است

سیاست و بازاریابی - علی استاد هاشمی گفت:می‌بایست مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد ...

مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛ رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد ...

معرفی برندگان جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی با اعلام نام بیمه‌گذاران برنده، به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در جشنواره‌ی فروش زمستانی ...

بررسی بودجه‌ بیمه دی در سال ۱۴۰۳

سیاست و بازاریابی - بودجه‌ی بیمه دی در سال آتی، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در نشستی که جهت بررسی و تعیین بودجه‌ ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و ...

مدیرعامل بیمه دی در مجمع عمومی فوق العاده شرکت: تا پایان سال حدود سه برابر بودجه مصوب، تحقق سود خواهیم داشت

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت٫ گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر تحقق ...

افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به ...

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

سیاست و بازاریابی - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ...

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

سیاست و بازاریابی - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ...

موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی ...

نعمت الهی مطرح کرد؛ ۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

سیاست و بازاریابی - معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌ایم. وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم. نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است. وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و‌ بهبود شبکه فروش یکی از هدف‌هایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویت‌ها باشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوق‌ها است. نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم. نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامه‌ها آغاز شده است. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند.

خیرخواهان مطرح کرد؛ خرده فروشی هدف اول بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیر شبکه فروش بیمه دی با بیان اینکه تمام بخش های سازمان کمک می‌کنند تا شبکه فروش موفق باشد و ما بر خرده فروشی متمرکز شده ایم؛گفت:قصد داریم حضور موثری در بازا داشته باشیم و‌ در ۳ بخش جذب، نگهداشت و پالایش اقدامات متفاوتی را انجام داده‌ایم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و ‌‌کیفی آن را داریم. وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده‌ بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد. خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کرده‌ایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود. وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد.

ساير مطالب

روز جهانی قدس، روز محکومیت ونابودی رژیم صهیونیستی

واردات پنجاه دستگاه خودرو تجاری به منطقه آزاد کیش

رویدادهای دریایی یکی از محور های اصلی برگزاری جشنواره تابستانی کیش است

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از کیشوندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

نگین خلیج فارس، همراه با مقاومت فلسطین

تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری با تفویض کامل اختیارات به مناطق آزاد/ لزوم اجرای کامل ماده 65 احکام دائمی و تفویض کامل اختیارات دستگاه های دولتی به مناطق آزاد

جامعه‌ی هتلداران کیش؛ دست در دست سازمان منطقه آزاد/ توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود

جامعه‌ی هتلداران کیش؛ دست در دست سازمان منطقه آژاد/ توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود

در نشست نوروزی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شد؛ تسهیل فرآیندهای صدور مجوز با مشارکت جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

از کیش برای فلسطین/ حمایت کیشوندان از مردم مظلوم غزه در راهپیمایی روز قدس

کیش سرآمد ورزش مناطق آزاد کشور / نگاه عدالت محور به توسعه ورزش درکیش

برگزاری پویش عکس موبایلی محافل قرآنی در کیش

کیش روسفید شد/ ثبت رکورد بیشترین تعداد پرواز، اعزام و پذیرش مسافران نوروزی در فرودگاه بین المللی کیش

جابجایی بیش از 3 هزار خودروی مسافری در 8 ساعت از کیش به بنادرچارک و آفتاب

میزبانی جزیره‌ی کیش از حدود 2500 خانواده‌ی جانبازان و ایثارگران در ایام نوروز

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه دهه سوم ماه مبارک رمضان در کیش

تلاش شبانه‌روزی برای تسهیل خروج بیش از دو هزار و پانصد خودروی گردشگران از حزیره کیش

تاکید سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت استقرار نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

احیای قدر در جزیره/ مراسم دعا و مناجات شب‌های قدر کیش با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک و مناجات حاج سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود

ثبات مدیریتی؛ خبر خوش عبدالملکی به کیشوندان

اجرای تماشاخانه سیار به مناسبت نوروز در کیش

اقدامات انجام شده در جزیره کیش از افتخارات دولت سیزدهم است

همدلی و مشارکت همه بخش ها ، شاخصه نوروز امسال درمیزبانی شایسته از گردشگران است

لغو سفرهای دریایی از 6 تا 9 فروردین به دلیل شرایط نامساعد جوی

رشد 12 درصدی سفر های دریایی و هوایی به جزیره کیش

سرهنگی: نقش صداوسیما در ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولین، بنیادین است

تقدیر امام جمعه کیش از تلاش ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1402

"کیش باید میزبان شایسته‌ی همه‌ی‌ ایرانیان باشد"/ تاکید سرهنگی بر تکریم گردشگران نوروزی کیش و پیش بینی امکانات رفاهی برای آنان

روایت اقدامات و دستاوردهای سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1402 از سوی امام جمعه کیش در اولین خطبه‌های نماز جمعه سال جدید

شیخ یعقوب شمس: اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در رونق کیش و مناطق همجوار ستودنی است

سرهنگی: با کاهش فرآیندهای اداری، به دنبال کسب رضایتمندی کیشوندان در سال جدید هستیم

کاهش زمان ترخیص با خدمات ویژه معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش/ اقدام جهادی برای ساماندهی ترخیص کالابا دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

زارع فکری: جلب رضایت گردشگران توسعه و رونق را برای کیش به ارمغان می آورد

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش براهمیت نقش مردم در جهش تولید

جشن بهار در بهار میزبان شهروندان وگردشگران کیش

دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با خانواده‌ی شهدای جزیره/ سرهنگی: شهدا بهترین الگوی نسل جوان هستند

دسترسی راحت گردشگران نوروزی به اطلاعات مورد نیاز خود در سفر به کیش

نظارت همه روزه 5 تیم برمراکز خدمات دهنده گردشگری کیش

آغاز سال نو در جوار شهدای گمنام جزیره کیش

لزوم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان توسط تمامی مراکز پذیرایی در کیش

اکران فیلم سینمایی تمساح خونی همزمان با سراسر کشور درکیش

کاهش زمان رسیدگی به شکایات حوزه های گردشگری به کمتر از 4 ساعت در نوروز کیش

با پیگیری‌های سه ماهه سازمان منطقه آزاد و شرکت آب‌وبرق کیش، جزیره آماده‌ خدمات به مسافران نوروزی است/ تشکر مدیرعامل سازمان از اقدامات همکاران شرکت آب و برق

سنجش میزان آمادگی بندر چارک و آفتاب در پذیرش گردشگران نوروزی کیش در بازدید رحیم سرهنگی

رحیم سرهنگی : توسعه اقتصاد دریا محور، برنامه سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1403

نظارت تیم کارشناسان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر نرخ ارائه خدمات درهتل ها

با پیگیری‌های سه ماه‌ی سازمان منطقه آزاد و شرکت آب‌وبرق کیش، جزیره آماده‌ی مسافران نوروزی است/ تشکر مدیرعامل سازمان از اقداماا همکاران شرکت آب و برق

دستور رحیم سرهنگی برای ترخیص فوری کالاها از گمرک سازمان منطقه آزاد کیش در ایام نوروز

شهدای گمنام؛ میزبان مراسم تحویل سال نو در جزیره‌ی کیش

نور افشانی آسمان کیش و برگزاری جشن بهار دربهار در آخرین شب سال 1402

طرح تشدید نظارت بر قیمت مراکز گردشگری کیش

درسفر به کیش از مجموعه های بومگردی و آثار تاریخی جزیره غافل نشوید

ایمنی درکیش حرف اول را میزند/ برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از حوادث و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی در کیش

با ارائه‌ی عملکرد مدیران سازمان منطقه آزاد کیش؛ هفتمین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری سال 1402 کیش برگزار شد

برنامه‌ی ویژه‌ی بیمارستان کیش برای نوروز؛ دومین پایگاه فوریت‌های پزشکی جزیره آغاز به کار کرد

ادامه‌ی بهسازی معابر و خیابان‌های جزیره توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش

مسافرین نوروزی کیش، از جزیره‌ی بکر خلیج فارس هم دیدن می‌کنند/ استقبال گردشگران از سفر یک روزه به "هندورابی"

افزایش سهمیه سوخت جایگاههای سوخت کیش در نوروز 1403

عرضه نان در کمپ چادری و منطقه مرجان در نوروز 1403

اعلام راه های ارتباطی اضطراری برای تهیه آب شرب در نوروز 1403 کیش

در کلاس کیش؛ حتی در مسیر کیش/ بازارچه ساحلی چارک، پذیرای گردشگران ورودی به کیش

اعلام راه های ارتباطی اظطراری برای تهیه آب شرب در نوروز 1403 کیش

تامین داروهای مورد نیاز کیش در نوروز 1403

آغاز نام نویسی ترم بهار زبان های خارجی موسسه علوم وفنون کیش

استقرار پزشک عمومی در تمامی پایگاههای هلال احمر جزیره کیش

کیش؛ الگوی قانونمندی/ اعلام نرخ کرایه ورود خودرو به جزیره کیش

کیش؛ الگوی قانونمندی/ اعلام نرخ عوارض و کرایه ورود خودرو به جزیره کیش

برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه بانوان در کیش

برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در بهار قرآن

یک جشن خانوادگی در کلاس کیش/ چهارشنبه آخر سال در جزیره، یک مصدوم هم نداشت

سنگ تمام بیمارستان کیش برای سلامت کیشوندان/ به روزترین دستگاه ماموگرافی جهان آماده‌ی خدمت‌رسانی به کیشوندان می‌شود

تحویل سال نوی کیشوندان به یاد شهدای گمنام/ برگزاری آیین تحویل سال نو در اسکله تفریحی کیش و مزار شهدای گمنام

آلاچیق‌های ساحلی کیش، نوسازی شدند/ برنامه‌ی ویژه‌ی شهری سازمان منطقه آزاد برای نوروز امسال

برنامه‌ی مشترک شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری و معاونت اقتصادی سازمان برای پیگیری کلان پروژه‌ی شهر هوشمند کیش

برگزاری دوره آموزشی مقدماتی ایمنی و پیشگیری از حوادث در مدارس کیش

استقرار تیم سیار انتقال خون در کیش

تسهیل دسترسی شهروندان با افزایش خط سیر مینی بوسهای جزیره کیش

ثبت مجموعه قنات های کیش در فهرست آثار ملی کشور

تغییر ساعت کاری سازمان منطقه آزاد کیش، موسسات و شرکت های تابعه در ماه مبارک رمضان

توسعه گردشگری سلامت، پیشنهاد هیات گردشگری و اقتصادی کشور عمان به جزیره کیش

برگزاری آزمون دستورالعمل های ایمنی بیمار و کنترل عفونت در بیمارستان کیش

برگزاری بازارچه بهارانه "تربچه"در کیش

گام بلند کیش برای اولین بار در مناطق آزاد کشور/ صدور مجوز حمل یکسره کالای شرکت‌های تولیدی از گمرک کیش

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

برگزاری نشست هم اندیشی تابستان 1403/ رحیم سرهنگی از حضور تیم مشاوران تخصصی برای توسعه گردشگری پایدار درکیش خبرداد

ارائه خدمات از سوی موسسات بیمه ای شعبه کیش در ایام نوروز

تجهیز تمام نانوایی های کیش به دستگاه نوبت دهی و دوربین مداربسته

نمایش انیمیشن رایا و آخرین اژدها در سینما لبخند کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میزبان هیات اقتصادی عمان

بهار در بهار به میزبانی کیش؛ نشست هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان و عید نوروز در جزیره کیش برگزار شد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نماینده ویژه رییس‌جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد

پروازی که با مدیریت تیمی به سلامت در فرودگاه کیش به زمین نشست

با هدایت برج مراقبت فرودگاه کیش، بحران رفع شد؛ هواپیمای سانحه دیده در فرودگاه کیش به سلامت نشست

خبرخوش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ورزشکاران وعلاقمندان به ورزش زورخانه ای

تشدید طرح نظارت‌های بهداشتی پیش از فرا رسیدن نوروز 1403در کیش

سرهنگی: کیش می‌تواند و باید الگوی مبارزه با مواد مخدر در کشور باشد

تغییر ساعت پخت نانوایی‌های کیش در ماه رمضان

کیش در کنار سیستان و بلوچستان/ کیشوندان با پویش همدلی و مهربانی به کمک سیل‌زدگان رفتند

اجرای پویش هر دانش آموز یک درخت در گرامیداشت روز درختکاری در کیش

توزیع بیش از 12 هزار درختچه گل کاغذی بین کیشوندان