عرضه انحصاری بازی ها برای کنسولها یک استراتژی منسوخ است
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / یکی از تحلیلگران مشهور و البته پرحاشیه، در صحبتهای جدید خود به عرضۀ بازی های مایکروسافت روی کنسولهای نینتندو سوییچ و پلی استیشن اشاره کرد و متذکر شد که عرضۀ بازیها به صورت انحصاری روی کنسولها، دیگر توجیه خوبی ندارد.
مایکل پکتر (Michael Pachter)، تحلیلگر سازمان Wedbush، در صحبتهای جدید خود گفت که شرکتهای سونی و نینتندو در گذشتۀ خود گیر کردهاند و به یک مدل شکسته و منسوخ اتکا دارند. پکتر اعتقاد دارد که عرضۀ برخی بازیها به صورت انحصاری تنها در مقطعی از زمان رویکرد خوبی بود و در حال حاضر کارایی ندارد.
پکتر رویکرد سونی و نینتندو را به فیلمهای سینمایی تشبیه کرد که قبلاً تنها در برخی سینماهای محدود پخش میشدند و در حال حاضر دیگر این اتفاق رخ نمیدهد، زیرا سود کنونی بسیار بیشتر است.
هماکنون مایکروسافت به سمت رویکردی ترد پارتی و انتشار بازیها روی پلتفرمهای دیگر حرکت میکند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/738484/